Spletno nakupovanje je najbolj priljubljeno v Veliki Britaniji, kjer je na spletu nakupovalo 82 odstotkov internetnih uporabnikov, sledijo pa Danska in Švedska (79 odstotkov), Nemčija (77 odstotkov), Luksemburg (73 odstotkov) in Finska (72 odstotkov). Spletno nakupovanje je najmanj razširjeno v Romuniji (11 odstotkov), Bolgariji (17 odstotkov) ter v Estoniji in Italiji (29 odstotkov).
Med najpogostejše nakupe spadajo obleke, športni izdelki ter rezervacije nastanitev. Takšne spletne nakupe je v zadnjih dvanajstih mesecih opravila že tretjina evropskih uporabnikov spleta. Skoraj četrtina uporabnikov je že kupila knjige, revije ali e-učne vsebine, manj kot deset odstotkov pa jih je prek spleta že kupilo hrano.
V Sloveniji uporabniki na spletu najpogosteje kupujejo oblačila ali športne pripomočke (22 odstotkov) ter rezervirajo potovanja ali počitniške nastanitve (20 odstotkov). Nekoliko manj priljubljeno je nakupovanje knjig in časopisov (13 odstotkov), po hrano pa se je na splet po podatkih statistikov odpravilo le devet odstotkov slovenskih uporabnikov spleta.
Eurostat je podatke objavil ob tednu spletnih nakupov, ki je v okviru evropskega leta državljanov potekal med 14. in 20. oktobrom.