Slovenci najbolj cenijo Renault, Adidas in Milko

Uporabniki interneta najvišje ocenili izdelke Renault, Milka, Adidas, kaže prva slovenska raziskava Best Buy Award.

Objavljeno
19. februar 2013 11.26
*jsu* BOLGARIJA
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana - Ko gre za avtomobile, slovenski državljani, uporabniki interneta, menijo, da jim najboljše razmerje med kakovostjo in ceno ponuja Renault. V kategoriji čokolad so slovenski potrošniki ta naziv podelili Milki, v kategoriji športne obutve pa ima po njihovem mnenju najboljše razmerje med ceno in kakovostjo podjetje Adidas.

V ostalih kategorijah raziskave so prva mesta osvojili še: Nokia (mobilniki), HP - Hewlett Packard (prenosni računalniki), DM - Drogerie Markt (veriga drogerij), Rama (margarina), Knorr (juhe iz vrečke), Thomy (majoneza), Head&Shoulders (šampon za lase), Colgate (zobna pasta), Nivea (krema za obraz), Ariel (prašek za pranje perila) itd.

To so pokazali rezultati prve raziskave Best Buy Award, ki jo je za Slovenijo januarja letos opravila švicarska hiša ICERTIAS. Z raziskavo so preverjali, kakšne izkušnje imajo slovenski potrošniki, uporabniki interneta, in kako so zadovoljni z razmerjem med ceno in kakovostjo izdelkov in storitev na trgu.

Slovenske potrošnike, uporabnike interneta, so spraševali, kakšno je po njihovem mnenju in izkušnjah najboljše razmerje med ceno in kakovostjo pri določeni kategoriji izdelkov, ki so na voljo na slovenskem trgu oziroma kje dobijo največjo vrednost za svoj denar.

V raziskavo je bilo vključenih 56 različnih kategorij izdelkov in storitev iz sektorjev, kot so na primer trgovina, prehrana, obutev, oblačila, kozmetika, gospodinjski aparati, telekomunikacije, finance itd. Vprašanja so bila odprtega tipa, kar pomeni, da vprašani niso imeli na voljo že ponujenih odgovorov, temveč so sami navedli tiste proizvajalce in ponudnike storitev, ki po njihovih izkušnjah in prepričanju na slovenskem trgu ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.

Kaj je Best Buy Award?

Osnovna naloga raziskave Best Buy Award je dobiti vpogled v izkušnje in dojemanje uporabnikov o izdelkih in storitvah, ki po njihovem mnenju ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo (t. i. best buy). Cilj projekta in certifikata Best Buy Award je, da kupcem olajša iskanje najbolj kakovostnih in cenovno najugodnejših blaga in storitev, tako na domačem kot na mednarodnem trgu.

Raziskave potekajo v skladu z določbami Mednarodnega kodeksa trženjskih in družbenih raziskav, ki sta jih sprejeli Mednarodna trgovinska zbornica (ICC) in Evropsko združenje tržno-raziskovalnih strokovnjakov (ESOMAR).