Pripravite se na teden muzejskih tvitov

Med 24. in 30. marcem bo na twitterju mrgolelo informacij o evropskih muzejih.

Objavljeno
20. marec 2014 12.06
Posodobljeno
21. marec 2014 11.00
V. U., Delo.si
V. U., Delo.si

Dnevi odprtih vrat muzejev, muzejske noči s podaljšanimi odpiralnimi časi ali v tukajšnjem prostoru kak Ta veseli dan kulture so že leta ustaljeni dogodki, s katerimi v muzejskih ustanovah nagovarjajo tudi drugačno vrsto publike od siceršnje.

Tudi tisto, ki sicer zlepa ne bi zapustila prstnih odtisov na kljukah vrat tovrstnih hramov kulturne preteklosti.

Med 24. in 30. marcem se bo tovrstno pritiskanje na kljuke muzejskih portalov spremenilo v klikanje izbranih ciljev na virtualnem twitterjevem internetnem portalu, kjer napovedujejo prvo izdajo tedna evropskih muzejev. Oziroma MuseumWeek, v katerega se bodo vključili številni osrednji muzeji Velike Britanije, Francije, Italije in Španije, od Louvra in Muzeja Orsay v Parizu prek londonskih Britanskega muzeja in Tate Modern do madridskih Prada ali Reine Sofie. Tudi kaj slovenskega se bo našlo.

Virtualni teden bo oblikovan tematsko: ponedeljek, 24. marca, bodo namenili ozadju muzejskega dela in aktivnostim, ki v njih potekajo v času zaprtosti, za torek, 25. marca, obljubljajo dan vprašanj, kvizov in ugank, za sredo, 26. marca, pripovedovanje o obiskih muzejev, ki so se še posebej vtisnili v spomin, za četrtek, 27. marca, anekdote in skrivnosti iz življenja muzejev, za petek, 28. marca, pa zanimivosti in še posebno težka vprašanja, s katerimi bo mogoče nadlegovati muzealce.

Konec tedna pa bo namenjen ležernejšim temam. Sobota, 29. marca, selfiejem ob muzejskih mojstrovinah, nedelja, 30. marca, pa igrivosti, inovacijam in znova pripovedovanju.

Do kod lahko sežejo družbena omrežja in medmrežja v muzejskem delu, kažejo, denimo, številke, ki so jih objavili v krovnem muzejskem sistemu Rima, v katerem so se prav tako pridružili twitterjevemu muzejskemu tednu: lani so našteli 2.444.137 obiskovalcev internetne strani museincomuneroma.it, 187.500 všečkov na facebooku, 48.000 sledilcev na twitterju, 625 vpisov na youtubu in 6433 fotografij, naloženih na portal Flickr.

Med njimi je gotovo marsikdo kdaj poravnal tudi čisto konkretno vstopnino za obisk katerega izmed muzejev v tej mreži. Kako boš sicer objavil kak velemojstrski selfie ob muzejski mojstrovini?