Popkulturni pogovori: Slovenski film

Vikendov filmski kritik Igor Harb, novinarka in režiserka Tina Lešničar in Miha Hočevar, režiser, ki je posnel najbolj gledan slovenski film, o tem, ali domačega filma res nihče ne mara.

Objavljeno
16. marec 2016 12.28
I. H., Vikend
I. H., Vikend
Kaj je Vikendov podcast?

V tedenskih govornih oddajah, ki so na voljo na internetu, sodelavci Vikenda z občasnimi posebnimi gosti komentiramo filme, televizijske oddaje in glasbene dogodke ter splošne trende.

Kje jih lahko spremljate?

Podcasti so objavljeni v Applovem programu iTunes in njegovi aplikaciji za mobilne telefone in tablice Podcasts, kjer jih najdete, če v iskalnik odtipkate Popkulturni pogovori.

Priklopite se na soundcloud: Vikend

Poudarki iz tokratnega podcasta

  • Režiser najbolj gledanega slovenskega filma Miha Hočevar razloži, kako z gledalci vzpostavlja stik že med snemanjem.
  • Nekateri avtorji nimajo žilice za promocijo, drugi so preveč vzvišeni zanjo.
  • Na pot s filmom po deželi in ustvarjanje filmskega doživetja.
  • Slovenski filmi za promocijo dobijo od 20 do 30 tisoč evrov, povprečen hollywoodski blockbuster pa več kot vsa slovenska kinematografija od osamosvojitve naprej.
  • Medtem ko se tudi pri nas vse bolj gleda na uspeh prvega vikenda, številne izjeme kot je denimo Razredni sovražnik potrjujejo, da je včasih rast počasna.
  • Ali kdo ve, koliko gledalcev je imel Ne joči, Peter?
  • Kaj se zgodi s slovenskimi filmi po zaključku kino distribucije?
  • Kako narediti gverilsko kampanijo in kako z neumno prevaro zaslužiti z digitalno distribucijo.
  • S pirati se je mogoče tudi pogajati in jih prepričati, da prenehajo služiti na tuj račun.