V četrtek, 30. novembra, ne zamudite ...

Na TV ponujamo dokumentarno miniserijo Japonska z Joanno Lumley ali akcioner Novembrski mož, v kinu ocenjujemo Ubijanje svetega jelena.

Objavljeno
28. november 2017 11.34
M. K., Vikend
M. K., Vikend
  • Japonska 
z Joanno Lumley: TVS 2 ob 20.00 (PREMIERA)
Joanna Lumley's Japan. VB, 2016. 1/3. Dokumentarna serija.

Voditeljica Joanna pot začne na mrzlem Hokaidu, kjer opazuje ogrožene živalske vrste in si ogleda zadnje prebivališče mandžurskega žerjava. Nato obišče prestolnico Saporo, kjer se spozna s kulturo Ainujcev, domorodnih prebivalcev otoka. Sledi ogled varilnice sakeja, tradicionalne japonske pijače, in šintoističnega svetišča pri gori Haguro. Poda se tudi na območje jedrske katastrofe v Fukušimi.

  • Novembrski mož: TVS 2 ob 21.30

Vikendova ocena: ★★★

The November Man. ZDA/VB, 2014. Režija: Roger Donaldson. Igrajo: Pierce Brosnan, Luke Bracey, Olga Kurylenko. Akcijski triler. 108 minut.

Nekdanji uslužbenec Cie Peter Devereaux uživa v pokoju, ko ga nekdanji šef prepriča, da sprejme posebno nalogo: zaščititi mora pomembno pričo. A primer še zdaleč ni preprost in Peter se zaplete v smrtonosno vohunsko igro mačke z mišjo, v katero so vpleteni visoki uradniki Cie in celo novoizvoljeni ruski predsednik. Vohunski triler, ki se lahko pohvali s spretno izvedenimi akcijskimi scenami in karizmatičnim glavnim igralcem, a mu manjka prepričljiva zgodba, da bi bil kar koli drugega kot hitro pozabljivo blago.

Opozorilo: Film ni primeren za mlajše od 12 let.

  • Ubijanje svetega jelena

Vikendova ocena: ★★★★★

The Killing of a Sacred Deer. Režija: Yorgos Lanthimos. Igrajo: Colin Farrell, Nicole Kidman, Barry Keoghan, Alicia Silverstone. Drama. 121 minut.

Tudi novi film prvaka grškega novega vala Yorgosa Lanthimosa je presežek. Gre za predelavo tragedije o Ifigeniji, a s postavitvijo v sedanjost režiser odpre številna družbena vprašanja o morali in odgovornosti posameznika za širše »grehe«. S temačnimi podobami, neobičajno postavljenimi kadri in živce parajočo glasbo avtor v gledalcu ustvari občutke, ki ga zlepa ne zapustijo, tudi po grozljivo katarzičnem koncu.