V ponedeljek, 20. novembra, ne zamudite ...

V Tedniku o prekernih trafikantih, filmska premiera so Varuhi zapuščine, ocenjujemo tudi novo verzijo Umora na Orient Ekspresu.

Objavljeno
17. november 2017 17.26
M. K., Vikend
M. K., Vikend

  • Tednik: TVS 1 ob 20.00

Slovenija, 2017. Vodi: Jelena Aščić. Aktualno-informativna oddaja.

Prodajalci v trafikah delajo tudi po dvanajst ur na dan, a mnogi še vedno zaslužijo premalo, da bi si plačali zdravstveno in socialno zavarovanje. ZZZS noče odobriti zdravljenja raka kostnega mozga, ki bi v letu dni stalo 147 tisoč evrov. Pred kamero so stopili znani Slovenci, ki so postali žrtve obsedenih zalezovalcev. In še: kdo so najuspešnejše slovenske youtuberke?

  • Varuhi zapuščine: Planet TV ob 20.00
Vikendova ocena: ★★★

The Monuments Men. ZDA/Nemčija, 2014. Režija: George Clooney. Igrajo: George Clooney, Matt Damon, Bill Murray, Cate Blanchett, John Goodman. Pustolovska drama. 112 minut.

Druga svetovna vojna, leto 1943. Zavezniki dobro napredujejo v boju proti Hitlerju. Frank Stokes (Clooney) je poznavalec umetnin, ki vodi ekipo s posebno nalogo: rešiti morajo kar največ Hitlerjevih nakradenih evropskih umetnin. V njegovi ekipi je sedem mož, ki poznajo umetnost, niso pa ravno vojaki, zato morajo najprej skozi vojaško urjenje, nato pa jih pošljejo tik za bojno črto.Kljub impresivni igralski zasedbi in pedantni upodobitvi preteklosti film ostane medel, saj je videti bolj kot serija vinjet in ne koherentna zgodba.

  • Umor na Orient ekspresu (Murder on the Orient Express)

Vikendova ocena: ★★★★

ZDA/koprodukcija, 2017. Režija: Kenneth Branagh. Igrajo: Kenneth Branagh, Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Daisy Ridley, Judi Dench. Kriminalka. 114 minut.

Nova filmska različica najbolj slavnega romana Agathe Christie je napeta in vizualno spolirana ter za tiste, ki se z zgodbo še niso srečali, ohrani zaključno presenetljivo razkritje. Bralci knjige in oboževalci glavnega junaka, belgijskega detektiva Hercula Poirota v podobi Davida Sucheta, ki že več desetletij navdušuje na malih ekranih, s filmom najbrž ne bodo povsem zadovoljni. Osrednji del resda dokaj natančno sledi zgodbi o grozovitem umoru, ki se zgodi med mondenim potovanjem, a scene z zasliševanjem so namenjene predvsem prikazu Branaghovih spretnosti v postavitvi kadra in igralskih veščin, tako lastnih kot tega, kar prikažejo prav vsi člani izjemne zasedbe. Posledično ima Umor več skupnega z Branaghovimi odličnimi priredbami Shakespearja kot pa s klasičnimi kriminalkami. Kar ni nujno slabo. Z vizualno bombastičnostjo, dodanim humorjem in kratkimi rezi v montaži se film trudi približati tudi mladi publiki, ki jo je režiser nagovarjal že v Thoru in Pepelki. Sicer pa je s Poirotom tako kot z Batmanom in Bondom; vsaka inkarnacija nagovarja čas, v katerem je nastala; očitno smo pač v dobi močno brkatega detektiva, plavolasega vohuna in depresivnega superjunaka.


  • Super Besse, Auf wiedersehen: Kino Šiška, Ljubljana
  • Marilyn Manson: Gasometer, Dunaj