Popkulturni pogovori: Glasbene kvote

Je sprejetje kvot slovenske glasbe v radijskem etru vmešavanje države v gospodarstvo in svobodno izbiro ali skrb države za slovensko kulturo? Vikendov novinar Alen Steržaj je soočil dve mnenji: radijca Lea Oblaka in glasbenika Jerneja Dirnbeka (Mi2).

Objavljeno
04. februar 2016 17.55
A. S., Vikend
A. S., Vikend

Kaj je Vikendov podcast?

V tedenskih govornih oddajah, ki so na voljo na internetu, sodelavci Vikenda z občasnimi posebnimi gosti komentiramo filme, televizijske oddaje in glasbene dogodke ter splošne trende.

Kje jih lahko spremljate?

Podcasti so objavljeni v Applovem programu iTunes in njegovi aplikaciji za mobilne telefone in tablice Podcasts, kjer jih najdete, če v iskalnik odtipkate Popkulturni pogovori.

Priklopite se na soundcloud: Vikend

Tokratni podcast: Glasbene kvote

Te dni so v parlamentu sprejeli novelo zakona, po kateri bodo morale radijske postaje odslej predvajati precej več slovenske glasbe, v dnevnem času in več novejše. Slovenski glasbeniki so tako dobili deset let trajajočo bitko za večjo zastopanost na radijskih postajah, medtem ko so radijski uredniki ogorčeni nad poseganjem države v medijsko avtonomijo.

Z Vikendovim novinarjem Alenom Steržajem sta se pogovarjala direktor radijske mreže Infonet Leo Oblak in član skupine Mi2 Jernej Dirnbek.

Kaj je bolj pomembno: da je glasba, ki se vrti na radijskih postajah, slovenska, da je kvalitetna in raznovrstna, tudi če ni slovenska, ali je pomembno zgolj to, da je ljudem všeč, tudi če ni slovenska ali kvalitetna?

Je sprejetje kvot slovenske glasbe v radijskem etru vmešavanje države v gospodarstvo in svobodno izbiro ali skrb države za slovensko kulturo?

Kaj novela zakona prinaša glasbenikom, kaj radijcem?

Bodo komercialne radijske postaje res vrtele širši nabor slovenske glasbe, bodo na svoj račun prišli tudi vsi tisti glasbeniki in skladbe, ki doslej niso?