Kljub izvirnemu, izzivalnemu in mnogopomenskemu naslovu najnovejše, to je devete Lukanove pesniške knjige svetujem vsem, ki se ne morejo ali nočejo odpovedati razmišljanju v tradicionalnih pojmovnih kategorijah, oprtih na utrjena dihotomna nasprotja med duhom in telesom, jazom in drugim, zunanjostjo in notranjostjo itn., naj tej publikaciji ne posvečajo pozornosti. Gibanje znotraj omenjenih dihotomij jim bo namreč preprečilo, da bi dojeli osnovno sporočilo knjige.
Kot preizkusni kamen utegne biti pripraven sklepni verz prve pesmi (Beseda meso.): Beseda nekje na robu raste in se krepi, postaja meso, jo / slišite? K besedilu, ki lahko pripelje do takšnega sklepa, namreč ni mogoče ustrezno pristopiti, če pesniškemu govorcu pripišemo kakršnokoli zakoličeno identiteto in monološko avtoriteto, če ga skušamo strogo ločiti od nagovorjenega, če v lirskem jazu dojemamo samo govorca in ne tudi sebe, to je bralca ali bralke, če njunih premikov ne opazujemo skozi nenehno premeščanje diskurzivnih sidrišč, če ju, skratka, ne dojemamo kot spremenljivki, in to angažirani spremenljivki.
Sovpademo, izstopimo? Mišljeni smo mi vsi, govorci in nagovorjeni, soočeni z odgovornostjo do preteklosti in z držo v sedanjosti, kar pomeni, da za govorjenje v prvi osebi množine obstaja utemeljen razlog, saj gre za eno osrednjih kategorij v knjigi in hkrati naslovno temo ene izmed pesmi: Iz neznanih sob prihajamo, se srečujemo, vanje vračamo, na vratih ni imen niti / številk, samo ločila med nami in vsem, / kar nismo, kar ne more biti mi. / Brezosebni, pobegli, razlaščeni mi. Na ozadju tega »mi« se včasih bodisi pojavlja bodisi izginja prvoosebni govorec, največkrat povsem razosebljen, včasih v neposredni navezavi na dvojino, mestoma pa ob njem zaslišimo celo daljni odmev vloge, ki jo je nekoč, v antiki, imel zbor.