Gledališče v prtljažniku med finalisti nagrad Ad Stars

Agencija Pristop je med finaliste prodrla z akcijo, poimenovano Gledališče v prtljažniku, zasnovano za Mini Teater.

Objavljeno
14. julij 2016 16.14
Projekt Teater iz prtljažnika. Ljubljana, 6. november, 2015.[Mini teater,projekti,igra,gledališče,Teater iz prtljažnika]
I. B.
I. B.

Novice z reklamarske fronte govorijo o novem urbanem dosežku: Agencija Pristop se je z inovativno akcijo, poimenovano Gledališče v prtljažniku, ki jo je zasnovala za Mini Teater, uvrstila med finaliste mednarodnega oglaševalskega festivala Ad Stars v Južni Koreji.

V žiriji tekmovanja je 251 ocenjevalcev iz 70 različnih držav, Pristopova akcija Gledališče v prtljažniku pa je bila med 1680 finalistov izbrana med več kot 18.000 prijavljenimi deli. Dobitniki velikih nagrad Ad Stars bodo znani med 25. in 27. avgustom.

Gledališče v prtljažniku je nov format gledališča, ki v času prometnih konic zdolgočasenim voznikom priredi kratko predstavo iz prtljažnika. Kampanja, ki jo je Pristop zasnoval za Mini teater, je novembra lani dobila zlato nagrado sempler v kategoriji novi medij/medijski format na konferenci medijskih trendov SEMPL, aprila letos pa je bila na Slovenskem oglaševalskem festivalu nagrajena z veliko nagrado v kategoriji ustvarjene prostorske rešitve.