Italijani vedno večji potrošniki na področju kulture

Naši zahodni sosedje so lani za kulturne storitve porabili 67,8 milijarde evrov, mesečno povprečje gospodinjstva je znašalo 126,4 evra.

Objavljeno
19. oktober 2016 17.21
V. U.
V. U.

Italijanska potrošnja na področju kulture se je po poročanju tamkajšnjega tiska rešila krize iz let 2012 in 2013. Po sveže objavljenih statističnih podakih za leto 2015 so Italijani lani za kulturne storitve potrošili skupno 67,8 milijard evrov.

To je bilo štiri odstotke več kot predlani in šest odstotkov več od leta 2013. Naračunali so tudi, da je italijanska družina lani za kulturo mesečno porabila 126,4 evra.

Ugotovili so, da potrošnja na področju kulture raste predvsem med mladimi, medtem ko na drugi strani 18,5 odstotkov, okoli enajst milijonov državljanov, za kino, gledališče, obiske muzejev in koncertov ali za nakup knjig ne potrošni niti centa. A tudi teh je bilo štiri odstotke manj kot v letu 2014.

Negativni trend so zaznali na področju knjig. Manj kot polovica državljanov, 42 odstotkov, je prebrala vsaj eno knjigo, delež bralcev knjig pa pada vse od leta 2010, ko jih je bilo 47 odstotkov.

Pozitivno ostaja stanje na področju kulturnega turizma, ki ga v Italiji v veliki večini predstavlja potrošnja tujih turistov. Teh je bilo lani 60 odstotkov, skupen dohodek od kulturnega turizma pa so ocenili na 12,9 milijarde evrov, kar je bilo sedem odstotkov več kot v predlanskem letu.