Pohoda Domjanove razstave Oko.Misel.Roka., ki je pregled njegovega dela zlasti na področju gledališkega plakata v letih med 1973 in 2013, očitno še ni konec. Prvič jo je poleti 2013 postavil v dvorcu Novo Celje pri Žalcu, leta 2014 je razstava gostovala na slovenskem veleposlaništvu v Washingtonu, zdaj pa jo je veleposlaništvo pomagalo postaviti tudi v predstavništvu EK.
Domjan, eden vodilnih slovenskih oblikovalcev je pustil neizbrisen pečat na področju kulturnega plakata. Zaradi prepričljivega konceptualnega oblikovanja njegovi plakati za gledališče oziroma gledališke predstave ne le, da nagovarjajo mimoidočega in so njegov prvi stik z gledališkim izrazom, temveč osmišljajo gledališki plakat kot komunikacijsko sredstvo. Ali, kakor je ob prvi postavitvi Domjanove pregledne razstave plakatov v ZDA predlani zapisala kritičarka Washingtin Posta Celia Wright: »Slovenija ima svojega superzvezdnika gledališkega plakata.«
Dotlej je bil doma Domjan uvrščen ob bok domači grafični eliti kot so Matjaž Vipotnik, Tomaž Kržišnik in drugi, ameriška kritičarka pa ga je brez zadržkov uvrstila ob bok delom za gledališče, ki so jih ustvarili Alexander Calder, Alphonse Mucha in Pablo Picasso. Tudi zato so Domjanovi gledališki plakati del številnih specializiranih zbirk plakatov po vsem svetu.