Spletna mesta Dela, d. d., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij
Spletna mesta Dela, d. d., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij
Dobro jutro: Vrnite nam Metalko!
tor, 18.09.2012, 06:00
Dobro jutro: Vrnite nam Metalko!
Pa imamo še nekaj skupnega z Evropo: evropski teden mobilnosti, ki se bo končal z dnevom brez avtomobila

Namen tega »projekta« je omejevanje prometa, s čimer naj bi pripomogli k zmanjšanju izpustnih plinov in s tem k izboljšanju zraka, brez katerega pač ne moremo; in seveda tudi spodbujanje kolesarjenja, hoje in uporabe javnega prevoza.

Omejitve v tem tednu zadevajo predvsem voznike osebnih avtomobilov, izvajali pa jih bodo večinoma v središčih mest. Udeležuje se ga skoraj tisoč sedemsto mest, od tega dvanajst slovenskih, in celo po eno v Braziliji, Kanadi in na Tajvanu.

Da bi evropski teden mobilnosti morda kdaj prerasel v svetovnega, je upanje goljfivo, samo če pomislim, kakšen odnos do okolja, kar zadeva izpušne pline, imajo ZDA in Kitajska, zato ostanimo kar doma, v »najlepšem mestu na svetu«.

Ljubljana se je v zadnjih letih neverjetno spremenila in to gotovo na bolje. K temu niso pripomogli le obnovljeni trgi in fasade, marveč tudi več na novo zgrajenih ali obnovljenih mostov in kljub nekaterim pomislekom tudi zaprtje precejšnjega dela centra za promet.

Za marsikoga je zaprto območje preveliko (pri vsakem posegu v »staro« se najde kakšen nergač), predvsem pa, da ni smiselno, da čez Tromostovje ne vozi nobeno potniško vozilo (seveda na »čisti« pogon), saj je Plečnik prav s tremi mostovi reševal prometne težave. Dva »kavalirja« za pet ali šest ljudi nikakor ne moreta nadomestiti kakšnega trolejbusa.

Precej pa bi k zmanjšanju onesnaževanja zraka – ne le v centru, ampak v celotni Ljubljani in okolici – pripomogla struktura trgovin v širšem središču mesta. Večina trgovin je specializiranih za draga oblačila za anoreksična bitja, po vsako tehnično reč pa je treba v nakupovalne centre. In ko stojiš v koloni na Šmartinski, nostalgično razmišljaš o nekdanji Metalki ali Centromerkurju.

Vrnite nam ju!



Dobro jutro: Vrnite nam Metalko!

Metalka, Ajdovščina. Foto: Roman Šipič, Delo

Komentiraj članek

Spoštovani komentatorji!

Komentiranje je preprosto, vendar pa zaradi spodbujanja kulturne in dostojanstvene razprave pred oddajo komentarjev zahtevamo vnos osebnih podatkov.
Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!

Spoštovani komentatorji!

Komentiranje prispevkov na straneh Dela ni pravica, temveč možnost, ki jo omogoča medijska družba Delo, d. d. S komentarji prispevkov izražate svoje mnenje ali stališče na lastno odgovornost. Za objavo komentarjev, ki bodo na ogled takoj vidni vsem obiskovalcem portala, zahtevamo vnos osebnih podatkov. Kot registriran uporabnik, ki osebnih podatkov v uporabniškem računu ni dopolnil, pa imate možnost oddaje komentarjev, pri čemer si uredništvo pridržuje pravico do objave po lastni presoji.

Uredništvo Dela in izdajatelj Delo, d. d., spodbujata argumentirano razpravo in ne dovoljujeta zlorabe medijskega prostora za žalitve, napeljevanje k sovraštvu ali nasilju, osebno diskreditacijo identificiranih piscev, oglaševanje izdelkov ali storitev ali kako drugače pravno spornih komentarjev.

Po kazenskem zakoniku je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe, kakor tudi za razžalitev, žaljivo obdolžitev in obrekovanje. Uredništvo Dela bo pomagalo pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil, če bodo to zahtevali pristojni organi. Podatke lahko na zahtevo sporoči tudi prizadeti osebi zaradi uveljavljanja njenih pravic.

Uredništvo Dela bo zato po svoji presoji brisalo sporna sporočila; posameznim avtorjem bo tudi odvzelo možnost komentiranja.

Za vsebino, naslove in priloge sporočil v forumih so odgovorni avtorji sami.

Medijska družba Delo, d. d., uredništvo Dela

Prijavi se