Od vseh držav sem si najbolj zapomnila Coca-Colo

Verjeli smo vase in v svoje ideje in tako ustvarili začetek naše lastne zgodbe.

Objavljeno
07. julij 2015 19.42
Tanja Skaza
Tanja Skaza

Letošnje leto zaznamuje predvsem razstava Expo 2015 pri naših sosedih v Milanu. Expo, svetovna razstava, ki se zgodi vsakih pet let, je namenjena propagiranju držav, ki se na točno določeni površini, v svoji »hiški«, predstavijo s svojo zgodbo in nas navdihujejo s presežki, ki jih načrtujejo v prihodnosti. In tam je bila hiška, ki je pripovedovala zgodbo o Coca-Coli – o njenem rojstvu, rasti in neverjetnem uspehu.

Coca-Cola. Zgodba, ki ni zaznamovala podjetja kot takega, ampak je zaznamovala ljudi, kulture in ves svet. Za hip sem postala pred silhuetami njihovih stekleničk, ki obdajajo razstavno »hiško« v Milanu, in se zamislila: čeprav se zdi nemogoče, ga ni ne dekleta ne fanta, ki tega produkta ne bi poznal, ga držal v roki ali celo pokusil. Sliši se nemogoče, pa vendarle ...

Kulturni preboj

Take zgodbe ne malokoga prestrašijo. Za nas so take zgodbe dokaz, da je s trdim delom nemogoče vendarle mogoče. Mi verjamemo vanje. Dajejo nam inspiracijo in vlivajo pogum. Pogum, da vztrajamo pri naši zgodbi in tako gradimo svojo »Coca-Colo«, to je lastne blagovne znamke, ki bodo prepoznavne ne le doma, ampak tudi drugod po svetu – po vsem svetu. Pa vendarle, ta zgodba, o kateri vam pripovedujem, ni le moja, napisali smo jo z več kot 237 posamezniki – sodelavci, partnerji in prijatelji, ki vsak dan znova združimo znanje, se spopademo z novimi izzivi in našo vizijo gradimo v skupni uspeh. Vsi mi smo del naše zgodbe, kajti pri nas vsi delci štejejo.

Začelo se je leta 1977. S štirimi sodelavci je družinsko podjetje Plastika Skaza poseglo po novih izzivih in napisalo uvod v zdaj uspešno socialno naravnano družbo z 38-letno tradicijo na področju razvoja in brizganja plastike ter predelave plastičnih mas. Odlikujejo nas vrhunski izdelki, napredni tehnološki postopki ter visoka uporaba ekoloških in biološko razgradljivih materialov s poudarkom na inovativnosti in trajnostnem razvoju. Ni nas strah investirati v dolge procese razmišljanja, kreiranja, oblikovanja in testiranja izdelkov pri uporabnikih, saj so le-te investicije ključne in so se izkazale za še kako potrebne/pomembne in uspešne. Naša želja nikoli niso bili izdelki, ki bi v omari čakali na svojo »priložnost«, ampak izdelki, ki jih kupci/porabniki z veseljem uporabite vsak dan, kjerkoli in kadarkoli.

In zgodil se je kulturni preboj. Investirali smo dve leti in pol, skoraj 41.000 delovnih ur in veliko energije. Z združenimi močmi smo zgodbo Plastike Skaza in s tem zavednost vseh nas Slovencev o slovenski kakovosti razširili za dodatno poglavje, saj smo razvili dve lastni stoodstotno slovenski, kakovostni blagovni znamki, namenjeni končnim kupcem: stilske kuhinjske pripomočke in dodatke za dom Cuisine ter napreden koš za biološke odpadke Organko. Jih poznate? Prav ti, ja! Kozarci, krožniki, sklede, posodice, vrči, rezalne deske, cedila, obračalke, zajemalke, kuhalnice, ožemalniki in pribor v modernem dizajnu in široki izbiri barv ter koš za ločevanje organskih odpadkov brez smradu in nadležnih mušic. Kar ozrite se naokrog, ko boste v kampu ali pri prijateljih na večerji – prepoznali nas boste.

Verjeti vase

Ponosna sem na to, kar nam je uspelo. Verjeli smo vase in v svoje ideje in tako ustvarili začetek naše lastne zgodbe, z željo, da bo tudi ta postala tako »velika«, kot jo piše Coca-Cola. Partnerstva gradimo dolgoročno in si prizadevamo (p)ostati najboljši ter obdržati zaupanje velikih podjetij, kot so Toshiba, Ikea, Landis Gyr in številni drugi, s katerimi sodelujemo že več let.

Postali smo prepoznavni. Ne le znotraj naših meja, ampak tudi drugod po svetu. Blagovno znamko Cuisine najdete tako na trgovskih policah v Sloveniji kot tudi v Belgiji in drugih evropskih prestolnicah, Organka, našega zelenega velikana, pa smo pripeljali v ekološko zelo ozaveščeno državo Skandinavijo, in uspelo nam je. Svojo prisotnost na tujih trgih gradimo z jasno zastavljeno vizijo in ciljem. Pa vendar, naše zgodbe še ni konec, to je šele začetek. V tem trenutku nadaljnji razvoj blagovnih znamk, ki temelji na dizajnersko dovršeni in stoodstotno slovenski, kakovostni kolekciji, že poteka. Želimo si izdelati uporabne izdelke, ki temeljijo na vaših potrebah ter si tako zaslužiti mesto v vaši kuhinji. Bodimo zeleni in naredimo nekaj za naše okolje – skupaj nam bo uspelo. In kdo ve, mogoče bo naša »hiška« čez pet let navdihovala mimoidoče, kot je mene navdihnila hiša Coca-Cole letos v Milanu.

Da smo na pravi poti, so številne nagrade in priznanja dokaz, ki ga cenimo. Na seznam najboljših zaposlovalcev podjetij srednjega razreda smo se uvrstili že več let zapored. Leta 2014 smo prejeli prestižno slovensko gospodarsko priznanje za najboljše hitro rastoče slovensko podjetje, zlato gazelo, letos pa je naše skupno delo, kakovost in razvoj bilo nagrajeno z najvišjo evropsko nagrado, ki jo podeljujejo v okviru tradicionalnega izbora za najuspešnejšega menedžerja v Evropi. Kot podjetje, ki nenehno gradi na znanju, nas vodi želja po inovativnosti, nadgradnji in uspehu.

Ne le inovativnosti v naprednih tehnoloških postopkih ter uporabi ekoloških in biološko razgradljivih materialov, ampak predvsem želja po izpopolnjevanju družbenih ciljev, ki so usmerjeni v zadovoljstvo zaposlenih, zdravje in osebno rast; razmišljamo odgovorno, delujemo odgovorno. Naš duh temelji na prepričanju, da vsi delci štejejo. Verjamemo, da je vsak zaposleni pri nas pomemben in da bomo uspeli le, če bomo skupaj gradili kulturo medsebojnega spoštovanja in zaupanja. Prepričana sem, da smo z našim timskim delom pripravljeni na vse izzive, ki nas še čakajo, pa naj si bodo veliki kot Coca-Cola ali malo manjši.

––––––

Prispevek je mnenje avtorice in ne izraža nujno stališča uredništva.


Tanja Skaza, direktorica Plastike Skaza