Kolesarji v prometu so zapostavljeni. Omenil bi ureditev kolesarskih stez, ki praviloma mejijo na pločnike za pešce, kar je nevarno za oboje tudi ob nizki hitrosti kolesarja kako šele pri hitrosti 40 km/h. Kolesarska steza sodi v nivo cestišča za motorni promet (Nizozemska) in brez skakalnic pri tisočerih uvozih. S prometno kulturo ostalih udeležencev v odnosu do kolesarjev smo še na začetku, se pa izboljšuje.
V prometni nesreči me je zbil motorist med »polaganjem« na nepreglednem ovinku planinskih rid. Nezavest, pretres možganov, pet šivov na glavi, uničena čelada in zadnje kolo, k veliki sreči nič hujšega.
Za varnost poleg vožnje po predpisih zelo pomembno: vidnost kolesarja.
Jurij Rodman Vozniki motornih vozil vidijo kolesarje kot sebi nenevarne, šibkejše, zato jim velikokrat dobesedno strežejo po življenju in to tako največkrat tako, da ko prehitevajo kolesarja in nasproti gre kak avto ali kombi, sploh ne zabremzajo, ampak avtomatsko grejo v svojo desno in tako ogrozijo kolesarja.
Včasih ti peljejo samo milimeter od tebe. A si sploh predstavljajo, kaj bi se zgodilo, če bi te pri hitrosti avta cca.80-90 km/h samo dotaknil z vzratnim ogledalom. Nepredstavljivo, najmanj kar bi bilo bi ti odtrgal roko.
Iz lastnih izkušenj vem da je takih voznikov, ki tako prehitavajo 80 - 90 %. Obnašajo se, kot da te ni na cesti.
Se pa strinjam, da tudi nekateri kolesarji ne upoštevajo bontona in predpisov in dobesedno izzivajo. Predlagal pa bi, da bi vsaj športni kolesarji tudi pri nas kot v Italiji lahko vozili vštric, kajti tako si na cesti večja ovira in avto, ki te prehiteva vseeno malo bolj upošteva predpis, da lahko prehiteva le ko ima nasproti prazno cestišče.