Brodet s škarpeno: Vinjeta do žepa

Politiko samo različno interpretirajo, gre za to, da spraviš v žep.

Objavljeno
20. februar 2016 13.13
Boris Šuligoj
Boris Šuligoj

Vinjeta dela čudeže. Vprašajte dvakrat Gašparja in enkrat Mišiča! Obljubil je vinjeto vsakomur, ki bo kupil stanovanje v izolski Rezidenci Livade. In vsul se je plaz kupcev stanovanj. »Ljudje so hoteli vinjeto zastonj. In v pičlih dveh mesecih smo tako prodali 118 stanovanj. To je slovenski rekord,« je razkril pot do uspeha Gigi Mišič.

Zdaj hodi s še nekoliko zvišano bradico po Kopru. Likvidacija premoženja gradbinca v stečaju in podjetniški pogum sta pripomogla, da bo letos Mišičevo družinsko podjetje vpisalo kak milijonček ali dva dobička. Mišiču je bil teden sploh pisan na kožo. Najprej je od svojega polsoimenjaka dobil pohvalo, da je odličen komunikator, saj se je uspel celo v času naravne žledolomske katastrofe tako dobro dogovarjati za vozni red vlakov s SŽ, da so v najhujši zimi dosegli rekord pretovora. Za nagrado so Mišiču rekli: »Dovolj je bilo, pojdi raje spet malce služit s stanovanji!« In je šel. Mimogrede je še sfriziral prihodke na Komunali in reprogramiral ter prestrukturiral dolgove. V prostem času za nameček toži Luko, da ga vrnejo nazaj na direktorski stolček. V najslabšem primeru bo vzel samo 200.000 evrov odškodnine. Evo, take 'mamo.

Problem ni Mišič, ampak nabito polna divizija slovenskih teoretikov, blagajnikov, bankirjev, gradbincev, holdingašev, supervizorjev, pripadnikov Samodejnega Državnega Hiranja, Dutbašev ..., ki Mišiču ne sežejo do kozje bradice. Na Obali je skoraj tisoč neprodanih stanovanj, minister Dušan pa nič. Mišič pa v skladu z 11. tezo o Feuerbachu uči: »Vladni profesorji stanovanjsko-ekonomsko politiko samo različno interpretirajo, gre za to, da spraviš v žep.«

Medtem ko Mišiču šiba, njegovemu šefu spodrsava na hotelskem parketu. Popo se je pobratil z DZS (podnaslov tega filma je Plesali so samo eno zimo), katere šef je potegnil ziheraško nezmotljivo potezo. Ni se še odločil, komu bi prodal hotel Koper, aro pa bi vseeno pobral od vseh. Popovič jo je plačal (kar iz proračunske blagajne), Piščanc si brez papirjev ne upa trošiti svojega denarja. V nastali zmedi jo najbolj iskani dolžnik Bojan ucvre na bele strmine. Upniki bodo že počakali na denar. Škarpeno res zanima, kako gladko bo DZS prodala marino (brez koncesije) v Portorožu, če se že pri enem piškavem hotelu tako zatika.

Najbolje plačani slovenski oglaševalci (trobila omrežij) Brodetu ob teorijah o »naših« očitajo izražanje nazorsko-ideoloških pozicij. Če mislijo na 11. tezo o Feuerbachu, očitek vsekakor drži. Ta teza je ideologija par excellence. Ko pa pišemo o tem, da imamo najraje sarme iz rdečih paprik, da v agenturi rdeče češnje radi jemo (črne pa še raje), ko Mirko, Joško in Boško ustanovijo stranko Spodnji Kašelj je naš, stranko Naprej Dolnje ležeče, pa stranko Vsi za moderne peneze ..., no, dragi moji agitpropovci, tu Škarpena predlaga zadržek in še premislek pred prehitrimi sodbami. Kakšna ideologija neki je to, da ima nekdo rad peneze, prosim vas lepo? Če je nasprotovanje stranki Vsi za moderne peneze ideologija, potem je Škarpena morski pes kitovec. O. K., nihče ni popoln.

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.