Dr. Vesna V. Godina: O zahtevnosti slovenskega šolstva
Sklep: treba je znižati zahteve in pričakovanja do otrok in mladostnikov. Potem bo vse dobro.
Odpri galerijo
"Po mojem vedenju disfunkcionalno vedenje učencev in dijakov ni posledica prezahtevnih šol in previsokih pričakovanj staršev. Ampak tega, da slovenski učenci in dijaki niso psihološko ustrojeni tako, da bi znali organizirati svoje sposobnosti in čas," v svoji novi kolumni razmišlja dr. Vesna V. Godina.
Spet smo priče poročilom o najrazličnejših vrstah disfunkcionalnega vedenja učencev v osnovnih in dijakov v srednjih šolah. Poroča se o begih od doma. Nasilnem vedenju. Samopoškodovalnih vedenjih. O poskusih samomorov. In celo o samomorih. Pri čemer se ta vedenja opredeljuje kot reakcije učencev in dijakov na prevelike pritiske, ki jih nanje izvajajo družine. Po logiki: starši pričakujejo same odlične ocene, kar povzroča pritisk; ko teh ni, učenci in dijaki odreagirajo na zgoraj omenjene načine. In sklep: treba je znižati zahteve in pričakovanja do otrok in mladostnikov. Potem bo vse dobro.
Preberite kolumno na onaplus.si.
Spet smo priče poročilom o najrazličnejših vrstah disfunkcionalnega vedenja učencev v osnovnih in dijakov v srednjih šolah. Poroča se o begih od doma. Nasilnem vedenju. Samopoškodovalnih vedenjih. O poskusih samomorov. In celo o samomorih. Pri čemer se ta vedenja opredeljuje kot reakcije učencev in dijakov na prevelike pritiske, ki jih nanje izvajajo družine. Po logiki: starši pričakujejo same odlične ocene, kar povzroča pritisk; ko teh ni, učenci in dijaki odreagirajo na zgoraj omenjene načine. In sklep: treba je znižati zahteve in pričakovanja do otrok in mladostnikov. Potem bo vse dobro.
Preberite kolumno na onaplus.si.