Klobasanje
sob, 06.08.2011, 07:00
Klobasanje
Dragi klobasarji, zaradi tega bi bilo treba zapreti ne le predor Karavanke, ampak celotno Slovenijo!

Če se je za iskrive, pretirano optimistične, času, prostoru, okoliščinam in predvsem komunikacijski kulturi ter stanju duha v državi neprimerne prebliske prvega med ministri prijel izraz pahorizmi, bi ustrahovanje celotne države, ki se ga gredo oholi, prepotentni, nič kaj galantni bogati posamezniki, ki brezobzirno merijo moči z državo – seveda na plečih tistih, ki jim v življenju, predvsem zaradi spoštovanja pravil in zakonov, ni bilo dano uspeti tako kot njim –, lahko poimenovali klobasanje.

Takšno klobasanje že dober teden polni slovenske medije in posiljuje javnost zaradi avstrijske odločitve, da od 22. ure v petek do 15. ure v soboto zapre predor Karavanke za tovorna vozila s skupno največjo dovoljeno maso nad 7,5 tone. Z zaporo proti zapori je maksima klobasarske logike.

A da bi razumeli, kdo nas spet ustrahuje in želi povzročati kaos zaradi egoističnih, delnih poslovnih interesov, gre spomniti, da so to tisti, ki so Sloveniji že ničkolikokrat grozili s popolno zadušitvijo. Enkrat zato, ker država ni prisluhnila njihovemu klobasanju o tem, da je naša zakonodaja izjemno ostra, policija preveč dosledna, kazni pa drakonske.

Kakorkoli se je že takrat končalo in kdorkoli je že stisnil rep med noge, ko se je ustrahovanje celotne družbe pomirilo, je klobasarje v tistem času v pravi luči pokazala objava avstrijske policije, ki je ustavila tovornjak enega izmed slovenskih prevoznikov in ugotovila, da je bil voznik za volanom neprekinjeno 28 ur. Bolje obveščeni vedo povedati, preveriti se žal ne da, da je podjetje, katerega lastnik je eden izmed slovenskih bogatih klobasarjev, zaradi tega plačalo severnim sosedom kazen v višini nekaj deset tisoč evrov. Prav nič se ni javno pridušal, torej klobasal, o pretirani višini in neupravičenosti kazni.

Zato bi bila morda najboljša rešitev zapleta ta, da bi tako, kot je bilo avstrijskim varnostnikom dovoljeno zastražiti poslopje Hypo Alpe Adria Bank v Ljubljani, dovoljeno avstrijskim policistom na naši strani predora Karavanke natančno popisati, kdo ga je zaprl, na svoji strani bodo zadeve že znali izpeljati, kakor je prav. Tako bi v prihodnjih mesecih počasi in dosledno iz žepov teh, ki so jim z zaporo povzročili težave in morebitno škodo, v bistvu pa niso upoštevali njihovih odločitev, vsaj v enakem obsegu napolnili državni proračun.

Nikoli ne bi razmišljali na tašken, za številne morda sprevržen način (tistim, ki spoštujejo zakone in organe držav, skozi katere vozijo, ter ne posiljujejo javnega mnenja zaradi poslovne sebičnosti in narcisoidnega ega, se globoko opravičujem), če med številnimi klobasanji ne bi bilo posebne cvetke.

Približno tri leta je tega, kar so klobasarji slovensko državo pozvali, naj pri Italijanih posreduje, da njihovi policisti ne bi bili tako natančni pri sledenju črki zakona in pisanju kazni. A le nekaj mesecev pozneje so od naše policije zahtevali, naj bo še bolj rigorozna pri izvajanju nadzora ter izloči nelojalno vzhodno konkurenco z naših cest. Torej to, kar velja za druge, naj ne bi veljalo zanje. Toliko o poklicni solidarnosti, etiki in moralnih merilih klobasarjev.

Oktobra 1991 je bila podpisana pogodba, s katero je Renault svoj lastniški delež v Revozu povečal s tedanjih 20,2 odstotka na 54 odstotkov. Sčasoma so Francozi postali popolni lastniki tovarne. Veliko bi jim bilo mogoče očitati na račun (ne)sodelovanja s slovenskimi dobavitelji in še marsičesa drugega. A so se od prevzema večinskega lastništva držali dogovora, da bo logistika oskrbe največjega slovenskega izvoznika ostala v slovenskih rokah. Ko se je Renault širil naprej na Balkan in pod svoje okrilje prevzel romunsko Dacio, je spoštovanje dogovora s slovensko državo omogočilo njegovim logistom (logistu) širitev poslovanja, rast in bogatenje. Toda ob obetavnem romunskem poslu se je kreditni instant prevozniški tajkun hitro povampiril. Zaradi tega se utegne zgoditi, da bo taisti tajkun, ki je doma potopil (svoje) slovensko podjetje, svoje poslovanje elegantno prenesel na romunsko pravno osebo.

Dragi klobasarji, zaradi tega bi bilo treba zapreti ne le predor Karavanke, ampak celotno Slovenijo! V boju, da bi za našega največjega izvoznika vozili še naprej slovenski prevozniki, ne romunski, bi vas podprla celotna država! Tudi če bi s tem največ pridobili vi.



Klobasanje

Predor Karavanke Foto: Blaž Račič/Delo

Prijavi sovražni govor