Klobasanje
sob, 06.08.2011, 07:00
Klobasanje
Dragi klobasarji, zaradi tega bi bilo treba zapreti ne le predor Karavanke, ampak celotno Slovenijo!

Če se je za iskrive, pretirano optimistične, času, prostoru, okoliščinam in predvsem komunikacijski kulturi ter stanju duha v državi neprimerne prebliske prvega med ministri prijel izraz pahorizmi, bi ustrahovanje celotne države, ki se ga gredo oholi, prepotentni, nič kaj galantni bogati posamezniki, ki brezobzirno merijo moči z državo – seveda na plečih tistih, ki jim v življenju, predvsem zaradi spoštovanja pravil in zakonov, ni bilo dano uspeti tako kot njim –, lahko poimenovali klobasanje.

Takšno klobasanje že dober teden polni slovenske medije in posiljuje javnost zaradi avstrijske odločitve, da od 22. ure v petek do 15. ure v soboto zapre predor Karavanke za tovorna vozila s skupno največjo dovoljeno maso nad 7,5 tone. Z zaporo proti zapori je maksima klobasarske logike.

A da bi razumeli, kdo nas spet ustrahuje in želi povzročati kaos zaradi egoističnih, delnih poslovnih interesov, gre spomniti, da so to tisti, ki so Sloveniji že ničkolikokrat grozili s popolno zadušitvijo. Enkrat zato, ker država ni prisluhnila njihovemu klobasanju o tem, da je naša zakonodaja izjemno ostra, policija preveč dosledna, kazni pa drakonske.

Kakorkoli se je že takrat končalo in kdorkoli je že stisnil rep med noge, ko se je ustrahovanje celotne družbe pomirilo, je klobasarje v tistem času v pravi luči pokazala objava avstrijske policije, ki je ustavila tovornjak enega izmed slovenskih prevoznikov in ugotovila, da je bil voznik za volanom neprekinjeno 28 ur. Bolje obveščeni vedo povedati, preveriti se žal ne da, da je podjetje, katerega lastnik je eden izmed slovenskih bogatih klobasarjev, zaradi tega plačalo severnim sosedom kazen v višini nekaj deset tisoč evrov. Prav nič se ni javno pridušal, torej klobasal, o pretirani višini in neupravičenosti kazni.

Zato bi bila morda najboljša rešitev zapleta ta, da bi tako, kot je bilo avstrijskim varnostnikom dovoljeno zastražiti poslopje Hypo Alpe Adria Bank v Ljubljani, dovoljeno avstrijskim policistom na naši strani predora Karavanke natančno popisati, kdo ga je zaprl, na svoji strani bodo zadeve že znali izpeljati, kakor je prav. Tako bi v prihodnjih mesecih počasi in dosledno iz žepov teh, ki so jim z zaporo povzročili težave in morebitno škodo, v bistvu pa niso upoštevali njihovih odločitev, vsaj v enakem obsegu napolnili državni proračun.

Nikoli ne bi razmišljali na tašken, za številne morda sprevržen način (tistim, ki spoštujejo zakone in organe držav, skozi katere vozijo, ter ne posiljujejo javnega mnenja zaradi poslovne sebičnosti in narcisoidnega ega, se globoko opravičujem), če med številnimi klobasanji ne bi bilo posebne cvetke.

Približno tri leta je tega, kar so klobasarji slovensko državo pozvali, naj pri Italijanih posreduje, da njihovi policisti ne bi bili tako natančni pri sledenju črki zakona in pisanju kazni. A le nekaj mesecev pozneje so od naše policije zahtevali, naj bo še bolj rigorozna pri izvajanju nadzora ter izloči nelojalno vzhodno konkurenco z naših cest. Torej to, kar velja za druge, naj ne bi veljalo zanje. Toliko o poklicni solidarnosti, etiki in moralnih merilih klobasarjev.

Oktobra 1991 je bila podpisana pogodba, s katero je Renault svoj lastniški delež v Revozu povečal s tedanjih 20,2 odstotka na 54 odstotkov. Sčasoma so Francozi postali popolni lastniki tovarne. Veliko bi jim bilo mogoče očitati na račun (ne)sodelovanja s slovenskimi dobavitelji in še marsičesa drugega. A so se od prevzema večinskega lastništva držali dogovora, da bo logistika oskrbe največjega slovenskega izvoznika ostala v slovenskih rokah. Ko se je Renault širil naprej na Balkan in pod svoje okrilje prevzel romunsko Dacio, je spoštovanje dogovora s slovensko državo omogočilo njegovim logistom (logistu) širitev poslovanja, rast in bogatenje. Toda ob obetavnem romunskem poslu se je kreditni instant prevozniški tajkun hitro povampiril. Zaradi tega se utegne zgoditi, da bo taisti tajkun, ki je doma potopil (svoje) slovensko podjetje, svoje poslovanje elegantno prenesel na romunsko pravno osebo.

Dragi klobasarji, zaradi tega bi bilo treba zapreti ne le predor Karavanke, ampak celotno Slovenijo! V boju, da bi za našega največjega izvoznika vozili še naprej slovenski prevozniki, ne romunski, bi vas podprla celotna država! Tudi če bi s tem največ pridobili vi.



Klobasanje

Predor Karavanke Foto: Blaž Račič/Delo

Komentiraj članek

Spoštovani komentatorji!

Komentiranje je preprosto, vendar pa zaradi spodbujanja kulturne in dostojanstvene razprave pred oddajo komentarjev zahtevamo vnos osebnih podatkov.
Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!

Spoštovani komentatorji!

Komentiranje prispevkov na straneh Dela ni pravica, temveč možnost, ki jo omogoča medijska družba Delo, d. d. S komentarji prispevkov izražate svoje mnenje ali stališče na lastno odgovornost. Za objavo komentarjev, ki bodo na ogled takoj vidni vsem obiskovalcem portala, zahtevamo vnos osebnih podatkov. Kot registriran uporabnik, ki osebnih podatkov v uporabniškem računu ni dopolnil, pa imate možnost oddaje komentarjev, pri čemer si uredništvo pridržuje pravico do objave po lastni presoji.

Uredništvo Dela in izdajatelj Delo, d. d., spodbujata argumentirano razpravo in ne dovoljujeta zlorabe medijskega prostora za žalitve, napeljevanje k sovraštvu ali nasilju, osebno diskreditacijo identificiranih piscev, oglaševanje izdelkov ali storitev ali kako drugače pravno spornih komentarjev.

Po kazenskem zakoniku je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe, kakor tudi za razžalitev, žaljivo obdolžitev in obrekovanje. Uredništvo Dela bo pomagalo pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil, če bodo to zahtevali pristojni organi. Podatke lahko na zahtevo sporoči tudi prizadeti osebi zaradi uveljavljanja njenih pravic.

Uredništvo Dela bo zato po svoji presoji brisalo sporna sporočila; posameznim avtorjem bo tudi odvzelo možnost komentiranja.

Za vsebino, naslove in priloge sporočil v forumih so odgovorni avtorji sami.

Medijska družba Delo, d. d., uredništvo Dela

Prijavi se

Komentarji

Prikaži: starejši prej
8 komentarjev
neznan

zwau

blabla
Takle mamo, leta 2008 so tudi na Delu zelo pomagali, da so na oblast prišli teli udbaški komunajzarski nesposobni lopovi. In zdaj se res cela Slovenija sesuva v prah. Delali ste se norca iz Janše, zdaj pa imamo eno samo veliko sr.anje. Komu še kaj ni jasno?
-------------------------------------------------------------

Iz Janše se ni delati norca, ampak se ga je potrebno bati, kot hudič križa! Možakar je v vsem svojem dosedanjem delovanju pokazal, da mu je figo mar za t.i. nacionalni interes, ali še bolje, blagostanje slovenskega naroda. Model že od samega začetka skrbi predvsem zase in njemu podložne in ubogljive vazale. Zato pa je v svojem premijejskem mandatu nasral samo in izključno pokvarjene in nesposobne parazite po državnih firmah. Večina normalnih državljanov ve, da so Bavčar, Čater, Črnkovič, Lovšin, etc etc..... ponižni ritolizniki NJEGA in kot taki krivi, da smo danes tam kjer smo.
Najbolj fascinantno početje pa je bilo včeraj, ko je Černač pozival Vlačiča k odstopu, ker baje ni sposoben urediti stvari v Luki, kjer so prav NJEGOVI lopovi pokradli in zjebali firmo v nulo.
Pa naj človek razume, če more!
Glede Klobasarskih, "ubogih" milionarjih, ki imajo po 10 in več šleparjev, ljudi odirajo kot ovce, jih silijo da vozijo do nezavesti, pa se z napisanim več kot strinjam

...................................
Tako je prav.
Prav je, da se zavzemaš za Janšo, ki je steber demokracije.

06. avgust 2011, ob 16:38:16
aa

Preveč pametni novinar nadaljuje svojo običajno gonjo proti avtoprevoznikom. Blago se lahko prevaža na različne načine in res je cestni prevozmoteč za okolje in ga obremenjuje. Toda kaj ko druge rešitve ni. Ureditev save od Siska do Brežic je možna vendar zelo draga rešitev, ki zahteva odločitve in denar dveh držav. še vedno pa se rabi prevoz obd bodoćega pristanišča do strank. Železnice obstajajo vendar jih je manj kot pred 70 leti. Eliktrificirana še vedno ni proga do Madžarske. Štririosne Siemensove lokomotive ne morejo na Štajersko zaradi premajhne osne obremenitve proge. Na Gorenjskem je proga enotirna in bo morala služiti tudi še večjemu prevozu potnikov v Ljubljano. Potem so še druge države z vsaka svojimi predpisi, napetostjo, ponekod pa tudi tirno širino. Železnice so tudi privlačne za tatove in vandale. Ni želje ne Slovenije ne drugih držav po sodobni vseevropski železnici. Na papirju je sodelovanje in liberalizacija in privatniki, v resnici pa vsak ljubosumno čuva in obdeluje svoj vrtiček. To je vzrok tovornega prometa na cestah. Železnice so nesposobne zagotviti hiter prevoz več kot za poskusno vožnjo pred kupom politikov. Spomnimo se LJ Istanbul vlaka v 37 urah. Enkrat in nikoli več, ker nočejo. Zato se vozijo tovornjaki iz Turčije v Anglijo, ne pa vlak. Zato gre večina slovenske robe po cesti, vsa vrednejša, za vlak pa so kontejnerji, cisterne, rude in les.
In potem se pojavi Avstrija. Navzven jih skrbi za varnost in ekologijo, v resnici pa imajo že desetletja množico prevoznikov iz katerih izpuhov ne letijo rožice. S stalnim teženjem okoliškim državam so uspeli prevzeti veliko tovora, še posebej med Italijo in Nemčijo. medtem ko Švicarji težijo in ne vozijo kaj prida, Avstrijci protežirajo domače prevoznike na mednarodnih linijah. V vsaki tirolski vasi imate na kupe tovornjakov. Kot veste so v zadnjem času opravljene omejitve in naši prevozniki lahko po Avstriji pobirajo tovor in ga dostavljajo. Zato jih je treba kaznovat. V Slovenijo vozijo tudi Avstrijci, vendar manj, nekateri imajo tu tudi podružnice, npr. Frikus. Tega seveda Avstrijci ne vidijo. Vidijo le naše pri njih.
In tako se nenadoma zčnejo zavzemati za varnost. Od petka ob 22h do sobote zjutraj do šestih je promet povečan, vendar ne toliko kot denimo v petek čez dan. Ali pa ostale dneve med tednom podnevi. Tudi tovornjakov je manj kot čez teden. Pet dni se lahko vozijo čez tunel, dva dni pa ne, brez da bi čez teden naredili karkoli za varnost. Če je predor nevaren, je treba prevoz tovornjakom prepovedati, dokler se ga ne popravi in dvigne nivo varnosti v predoru. Nesreča se lahko zgodi vsak dan vsako uro. Lahko sredi zime v nedeljo ponoči, ko je veliko tovornjakov in malo avtomobilov, ali pa sredi poletja, ko je veliko osebnih vozil in nekaj tovornjakov. vsakega življenja je škoda in vsak požar predor zapre za nekaj časa, kar povzroči veliko škodo. Je pa ta zapora poleg nagajanja slo prevoznikom tudi opozorilo slovenski vladi in njenemu Darsu, ki za varnost predora nista naredila dovolj. Naš del je sajast in temen, avstrijski pobeljen in svetel z dodatno zgrajenimi obračališči.
Menim, da je to premišljena avsrijska poteza z namenom opozoriti našo vlado na vzdrževanje predora oziroma na nadgradnjo in seveda še povzročiti nekaj škode slovenskim prevoznikom.

06. avgust 2011, ob 16:31:54
Fritz

Pisec članka ima prav. Svoboda gibanja je ustavno zapisana pravica in dokler jo lahko vsakomur omejuje vsak avtoprevoznik, ki mu ravnanje naše ali tuje države ni všeč, dotlej se bo ta farsa nadaljevala. Avtoprevozniki naj svoje probleme rešujejo na drug način, če ne znajo pa naj država uporabi svojo moč tako, da tega nikoli več ne bodo počeli (drakonske kazni in zaplemba vozil). V nasprotnem se bo prej ali slej zgodilo, da bo kdo, ki mora stati na cesti zaradi takšnih idiotov vzel pravico v svoje roke in jim pokazal, kaj si o tem misli na njihov način - z nasilništvom.

06. avgust 2011, ob 10:30:39
darmar

Naslov bi moral biti "Purgarjevo klobasanje". A delno zapre meddržavni tunel v solastništvu, brez soglasja drugega lastnika. Drugi solastnik se po krščansko pusti klofutati, saj se zaradi manjšine ne bi rad zameril Dunaju. "Imamo pravna sredstva..." pravi Vlačić. Zdaj in takoj je potrebno udariti nazaj. Če je treba, narediti kolono do Solnograškega. Avstrijce skrbi njihov človek, njihov turizem, njihova denarnica. Za naše jim ni mar.
Kaj se utegne zgoditi z logisti in Francozi? Ali si Nostradamus, Purgar? Francozi imajo pogodbo z državo in ne z zavoženim in nesposobnim tajkunom.

06. avgust 2011, ob 09:43:09
zwau

blabla
Takle mamo, leta 2008 so tudi na Delu zelo pomagali, da so na oblast prišli teli udbaški komunajzarski nesposobni lopovi. In zdaj se res cela Slovenija sesuva v prah. Delali ste se norca iz Janše, zdaj pa imamo eno samo veliko sr.anje. Komu še kaj ni jasno?
-------------------------------------------------------------

Iz Janše se ni delati norca, ampak se ga je potrebno bati, kot hudič križa! Možakar je v vsem svojem dosedanjem delovanju pokazal, da mu je figo mar za t.i. nacionalni interes, ali še bolje, blagostanje slovenskega naroda. Model že od samega začetka skrbi predvsem zase in njemu podložne in ubogljive vazale. Zato pa je v svojem premijejskem mandatu nasral samo in izključno pokvarjene in nesposobne parazite po državnih firmah. Večina normalnih državljanov ve, da so Bavčar, Čater, Črnkovič, Lovšin, etc etc..... ponižni ritolizniki NJEGA in kot taki krivi, da smo danes tam kjer smo.
Najbolj fascinantno početje pa je bilo včeraj, ko je Černač pozival Vlačiča k odstopu, ker baje ni sposoben urediti stvari v Luki, kjer so prav NJEGOVI lopovi pokradli in zjebali firmo v nulo.
Pa naj človek razume, če more!
Glede Klobasarskih, "ubogih" milionarjih, ki imajo po 10 in več šleparjev, ljudi odirajo kot ovce, jih silijo da vozijo do nezavesti, pa se z napisanim več kot strinjam.

06. avgust 2011, ob 09:30:57
tihič

odličen članek!! ti ljudje ne spadajo na slovenske ceste!!

06. avgust 2011, ob 09:10:55
Neznan

Takle mamo, leta 2008 so tudi na Delu zelo pomagali, da so na oblast prišli teli udbaški komunajzarski nesposobni lopovi. In zdaj se res cela Slovenija sesuva v prah. Delali ste se norca iz Janše, zdaj pa imamo eno samo veliko sr.anje. Komu še kaj ni jasno?

06. avgust 2011, ob 09:10:01
fokus_11

Klobasarjenje novinarja, ki ne loči med vzrokom in posledicami. Realni sektor živi od dela in plačuje davke. Država pa ščiti dolžnike in s tem v imenu "pravičnosti" reže vejo na kateri sedite "klobasarji". Sicer pa so največji "klobasarji" iz vrst KPS, ki so v 3 letih državo spravili na kant!

06. avgust 2011, ob 08:26:31
8 komentarjev
Stran: <|1|>
Prikaži: starejši prej