Spletna mesta Dela, d. d., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij
Spletna mesta Dela, d. d., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij
Vsebina stane: Delo uvaja digitalne naročnine
sre, 04.01.2012, 15:00
Vsebina stane: Delo uvaja digitalne naročnine

Ne boste verjeli, ampak v ponedeljek, 16. januarja, začnemo uvajati zaračunavanje za nekatere vsebine, objavljene na Delo.si.

Kot še mnogi drugi (tiskani) mediji po vsem svetu smo v to preprosto primorani. Razlog je ekonomski - a ne zgolj ekonomski.

Plačljive vsebine so navidez v nasprotju z dosedanjo in uveljavljeno prakso oz. uporabniškimi navadami, vendar so za izdajatelje (in posledično tudi za novinarje) postale ekonomska nujnost.

Čeprav tega ne delamo nepremišljeno in še manj z lahkim srcem, ne moremo zanikati, da se podajamo na neznani teren. Svojo vizijo in ambicije in poslovni model utemeljujemo na redkih dosedanjih izkušnjah, še redkejših uspešnih.

Piano

Za začetek, v prvi fazi, smo se odločili za Piano, sistem zaračunavanja digitalnih naročnin, ki k nam — in v prihodnosti še v druge evropske države — prihaja s Slovaške.

Piano je štartal lani maja in do poletja vzbudil pozornost založnikov po vsem svetu. Značilnosti poslovnega modela so naslednje:

• mediji, ki želijo monetizirati digitalne vsebine, se povežejo in se zavežejo, da bodo v okvirih Piana ponujali vsebine pod enakimi pogoji in za isto ceno, vendar vsak od njih po lastnem izboru, v skladu s svojo poslovno in uredniško strategijo;

• pavšalna (mesečna in tedenska) digitalna naročnina ponuja uporabnikom za enkratno plačilo dostop do plačljivih vsebin vseh medijev, ki so pristopili k Pianu;

• po prijavi v sistem in po enkratnem plačilu naročnine uporabniki dostopajo do vsebin vseh pridruženih medijev z enotnim uporabniškim imenom in geslom, ne da bi se prijavljali v vsak medij posebej;

• preprosto prijavljanje in plačevanje, širok nabor (konkurenčnih) vsebin, ugodna cena in skupen nastop več medijev nevtralizirajo psihološke averzije ter načelne in praktične pomisleke uporabnikov ob uvedbi plačljivih vsebin.

Slovenski Piano štarta v ponedeljek, 16. januarja. Po zadnjih informacijah naj bi se mu poleg Dela in Slovenskih novic pridružili tudi Dnevnik, Večer, Žurnal24, Primorske novice, Dolenjski list, Gorenjski glas, Ekipa, Požareport in Računalniške novice.

Digitalne naročnine, ki bodo omogočale dostop do vseh vsebin vseh naštetih medijev bodo znašale:

• tedenska: 1,99 evra

• mesečna: 4,89 evra

• letna: 48,90 evra

Dandanes, ko so instantne, brezplačno dostopne informacije za vsakim vogalom, je mogoče pričakovati, da so ljudje pripravljeni plačevati kvečjemu za kvalitetne in ekskluzivne informacije, predvsem pa za take z dodano novinarsko vrednostjo.

Načrtujemo, da bomo za digitalno naročnino ponujali deset do petnajst odstotkov Delovih vsebin. To bodo predvsem ekskluzivne Delove teme in zgodbe, intervjuji in reportaže, komentarji in kolumne, pa daljši feature teksti iz prilog in rubrik.

Pomembno je tudi, da uporabniki ne bodo doživeli tega preskoka kot šok. Čeprav bo naročnina nizka, se zavedamo, da lahko to marsikoga odbije že iz principa. Zato bomo poskrbeli, da ne bo nihče — niti tisti, ki ne bo mogel ali hotel plačevati — ostal praznih rok.

Vsak plačljiv članek bo tako objavljen v dveh verzijah: prva, ki bo dostopna vsem uporabnikom, bo vsebovala bazične informacije in manj multimedijske opreme, a bo kljub temu zaključena, samozadostna, smiselna novinarska celota; druga, naročniška verzija pa bo integralna, ekstenzivna, obogatena z multimedijo in povezavami in drugimi elementi, ki dajejo uporabniku toliko več kot zgolj črka na papirju.

Ni treba posebej poudarjati, da bodo vse Delove digitalne vsebine še naprej brezplačno dostopne za vse premium uporabnike — torej za tiste, ki so naročeni na tiskano izdajo Dela vsaj pet dni v tednu. Če se še niste prijavili, storite to čim prej.

Piano je samo prva faza monetizacije digitalnih vsebin. Še letos pa bomo prešli v drugo fazo, pri kateri smo se zgledovali bolj pri New York Timesu.

Delove digitalne vsebine bomo namreč začeli kmalu tržiti tudi samostojno, izven Piana, s še bolj obogatenimi vsebinami. Uporabnikom bodo na voljo dnevni, tedenski, mesečni in letni dostop, pa tudi enkratni dostop do posameznega članka; ponudili bomo digitalni paket; vse te naročnine bodo po bolj strukturiranih, a še vedno privlačnih cenah možne v različnih kombinacijah s tiskanim Delom ali brez njega ter Delom na iPadu (v drugi polovici leta v dveh verzijah, stari in novi) ali brez njega.

Ad-free

Za konec pa še nekaj (kot bi rekel Steve Jobs): digitalnim naročnikom se bomo oddolžili tako, da bodo plačljive vsebine brez oglasov.

No, ne čisto in ne takoj.

Prodaja oglasnega prostora na spletnih straneh po mnenju mnogih ne gre skupaj s plačljivimi digitalnimi vsebinami. Veliko uporabnikov interneta očitno zavrača ta klasični dvojni vir prihodkov iz prodaje vsebin in prodaje oglasnega prostora. Kar je bilo v tisku dvesto let samoumevno, je za internetne uporabnike nezaželeno.

V sedanji situaciji pa si založniki vendarle ne moremo privoščiti preveč radikalnega reza. Prihodki od prodaje oglasnega prostora tudi na internetu ostajajo relevanten, če že ne najbolj lukrativen vir financiranja medijev — vsaj ne ta hip in ne v Sloveniji, kjer je oglaševalski trg pač poln anomalij.

Prehod k plačljivim digitalnim vsebinam je tranzicija tudi za trikotnik mediji−oglaševalci−uporabniki. Samoumevnost prikaznih oglasov nazaduje, zmanjšuje se njihova zanimivost, uporabnost, marsikdaj se približuje že kar ničli ali pri vse nasilnejši želji po opaznosti v očeh uporabnikov dobiva celo negativen predznak.

Zavedamo se, da so naše možnosti uspeha ob prestopu v novo ekonomsko paradigmo medijev lahko veliko večje, če pri tem ne bomo poskušali z enim koščkom kruha pomazati dveh različnih omak.

Začetek zaračunavanja digitalnih vsebin je v tem smislu za nas spodbuda, da bomo poskušali izumiti drugačne, bolj fleksibilne, predvsem pa manj invazivne poslovne modele trženja vsebin oglaševalcem. To pa lahko dosežemo samo postopoma.

Internet bo lažje preživel pritisk oglaševanja, če si bo našel neodvisen vir prihodkov — in to so lahko samo bralci, uporabniki.

Tako bomo digitalnim naročnikom zaenkrat prihranili le tiste oglase, ki najbolj drastično posegajo v uporabniško izkušnjo. Na druge ugodnosti pa bo treba še malo počakati. Hvala za razumevanje.




Vsebina stane: Delo uvaja digitalne naročnine

Delo Foto: Marko Crnkovič

Komentiraj članek

Spoštovani komentatorji!

Komentiranje je preprosto, vendar pa zaradi spodbujanja kulturne in dostojanstvene razprave pred oddajo komentarjev zahtevamo vnos osebnih podatkov.
Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!

Spoštovani komentatorji!

Komentiranje prispevkov na straneh Dela ni pravica, temveč možnost, ki jo omogoča medijska družba Delo, d. d. S komentarji prispevkov izražate svoje mnenje ali stališče na lastno odgovornost. Za objavo komentarjev, ki bodo na ogled takoj vidni vsem obiskovalcem portala, zahtevamo vnos osebnih podatkov. Kot registriran uporabnik, ki osebnih podatkov v uporabniškem računu ni dopolnil, pa imate možnost oddaje komentarjev, pri čemer si uredništvo pridržuje pravico do objave po lastni presoji.

Uredništvo Dela in izdajatelj Delo, d. d., spodbujata argumentirano razpravo in ne dovoljujeta zlorabe medijskega prostora za žalitve, napeljevanje k sovraštvu ali nasilju, osebno diskreditacijo identificiranih piscev, oglaševanje izdelkov ali storitev ali kako drugače pravno spornih komentarjev.

Po kazenskem zakoniku je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe, kakor tudi za razžalitev, žaljivo obdolžitev in obrekovanje. Uredništvo Dela bo pomagalo pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil, če bodo to zahtevali pristojni organi. Podatke lahko na zahtevo sporoči tudi prizadeti osebi zaradi uveljavljanja njenih pravic.

Uredništvo Dela bo zato po svoji presoji brisalo sporna sporočila; posameznim avtorjem bo tudi odvzelo možnost komentiranja.

Za vsebino, naslove in priloge sporočil v forumih so odgovorni avtorji sami.

Medijska družba Delo, d. d., uredništvo Dela

Prijavi se

Komentarji

Prikaži: starejši prej
34 komentarjev
kozor

Vsak plačljiv članek bo tako objavljen v dveh verzijah: prva, ki bo dostopna vsem uporabnikom, bo vsebovala bazične informacije in manj multimedijske opreme, a bo kljub temu zaključena, samozadostna, smiselna novinarska celota; druga, naročniška verzija pa bo integralna, ekstenzivna, obogatena z multimedijo in povezavami in drugimi elementi, ki dajejo uporabniku toliko več kot zgolj črka na papirju.
---------------------
Na osnovi dosedanjih izkusenj moram , zal, ugotoviti, da se ne drzite tega, kar obljubljate zgoraj (zakljucena, samozadostna, smiselna novinarska celota). Prav tako dvomim, da je opravicljivo zaracunavati clanke, ki so v bistvu povzetki iz tujih medijev in nimajo nobene dodane vrednosti.
Ceprav vas razumem (vsaj mislim tako), me zaenkrat se niste prepricali, da bi razvezal mosnjo.

21. februar 2012, ob 23:38:19
Neznan

Če bo Piano po taki ceni me na Delu ne bodo motili oglasi.

21. februar 2012, ob 22:18:19
bpbpbp

Če bo tole spodaj pod linkom vzdržalo kakšno pritožbo, potem se bo poslovni model Piana na Slovaškem počasi (ozirom bolj verjetno kaj hitro) sesul, agregatorji ga bodo preprosto požrli.

http://the1709blog.blogspot.com/2012/01/news-in-slovakia-no-copyright-in.html

Sledi ceterum censeo: hočemo novice, hočemo pametne komentarje, pripravljeni smo plačati za dobre informacije. Jih znate poiskat, obdelat, predstavit kot takšne? Veste kaj bi mi radi? Aja, vi ste proizvajalci vsebin, vas se to ne tiče.

10. januar 2012, ob 11:10:49
figozob

Kvalitetni komentarji novinarjev, ki bodo poskušali službeno in zasebno vzdrževat nepristranskost, bi me lahko prepričali, da plačujem digitalni dostop.
Še posebej, če bo brez nadležnih oglasov in na obstoječih tehnologijah dostopa (ne pa kakšnih posebnih bralnikih).
Ob zelo dobrih komentatorjih, bi prenesel tudi takšne, ki se učijo ali pa enostavno impulzivno bruhajo kot se mi včasih zdi za Marka.
Veliko uspeha.

06. januar 2012, ob 20:25:49
Slovenski-Balkanec

Dragi avtor tega clanka, Crnkovicev Marko:

Potrebo po digitlani narocnini ste dobro in jasno navedli, razen v nekaj slucajih, ko ste uporabil nekaj besedi nekega cudnega zargona, verjetno ameri-anglo-saksonskega, ki prav gotovo ni slovenskega izvora.

Konkretno: 'Ad-free' se v Republiki Sloveniji (RSi) imenuje in naziva 'oglasov prosto', ali 'brez oglasov', ali brezoglasno'. Slednje so popolnoma enostavne in ze dolgo uporabljane domace, slovansko-slovenske besede, in nobene potrebe ni po izkazovanju Vase naucenosti, ki je vsekakor precejsnja, z uporabo popolnoma nepotrebnih tujk!

Sam kar pozitivno gledam an nameravano digitalno narocnino, in jo bom verjetno zrtvoval, vsaj za eno poizkusno leto. Toda jaz pricakujem od Vas in od ostalih novinarjev in urednikov Dela, zelo strogo pridrzevanje nasi slovansko-slovenski materinscini, nasi slovesncini. Po 16-em januarju t.l. ne bom smel opaziti v Delu niti enega clanka Nju Jork Tajmsa v originalnio maeri-anglo-saksonscini. Pricakoval bom zelo tocne prevode taksnih in podobnih clankov v naso zelo cisto slovansko-slovensko materinscino.

V kolikor se Delo ne bo pridrzevalo mojih tovarisko prijateljskih nasvetov, bo moja t.i. digitalna narocnina zelo kratkorocna. Oprostite, toda ohranitev nase slovansko-slovenske kulture, in se posebno nasega uradnega slovenskega jezika, sta veliko vaznejsa od prikazovanja originalnih ameri-anglo-saksonskih klobasarij o njihovi t.i. nadkulturi in nadvladi svetu. Ali se razumemo?

Opravicujem se, ker mi pogoji ne dovoljujejo, da bi uporabljal sumnike svojevrstne nasi, in do nedavnega zelo lepi ter od ameri-anglo-saksonskega onesnazenja veliko bolj cisti, slovansko-slovenski materinscini, nasi slovenscini.

06. januar 2012, ob 00:14:19
matjazogersne

Samo moment, a ni ta Crnkovič tisti bloger iz Siol portala?
O čem pa sicer piše ta bloger in kaj dela na Delu?

05. januar 2012, ob 22:59:00
MatTo

Nisem mogel, da ne bi...;-)
Pozdravljam odločitev vaše hiše, da se loči zrno od plevela in vsebino temu ustrezno vrednoti po standardih najrazvitejših časopisnih hiš. Kar me bolj skrbi je vprašanje ali ste sposobni tudi ustvarjati vsaj približno tako kvalitetne novinarske članke kot hiše s katerimi se primerjate? Samo zaračunavati je lahko. Žal sam nisem zasledil več kot ducat člankov v celem letu za ketere bi dal roko v denarnico. Ne v ogenj, tam jo dajete vi. Pa veliko uspeha vam želim v pričakovanju dobrega branja!

05. januar 2012, ob 08:53:09
kurent

Za dobre vsebine sem pripravljen plačat. ali bodo vsebine ceno upravičile in kako bo razmerje cena-vrednost vsebin dojemal vsak posameznik, bo pa pokazal čas. Glede na komentarje se bo večina zadovoljila z instant informacijami (ali iz kr enih virov) in butcev bo še več.
Vsekakor je bilo pričakovat, da bodo mediji poskusil s nekim modelom plačevanja in me zanima, kako se bo obnesel.

05. januar 2012, ob 08:50:48
paparazzo

Jaaaa ... če bi bilo pa brez oglasov, bi pa človek morda res plačal za digitalno Delo, ker oglasi zelo ovirajo normalno branje in preskok iz ene na drugo stran. Neumno bi se mi pa zdelo plačevati za nekaj, kar lahko dobim drugje brezplačno, čeprav "obogateno" z činčulamibančulami neznanca. Poleg tega bi pa normalno branje še vedno ovirali neki oglasi ki se razpnejo preko članka, imajo do zla boga skrit tisti križec za izklop, ovirajo "klikanje", ker se površina strani nenadoma spremeni in to vedno v trenutku, ko hočeš klikniti kako drugo povezavo ter vsiljujejo nekaj česar človek sploh ne potrebuje.

Ja, ja - to bi pa bila prava poteza. Do sedaj tega ni bilo slišati in je tako naročanje/plačevanje bilo precej nesmiselno.

05. januar 2012, ob 07:24:31
bureg911

Vsak si lahko postavi svojo ceno. Za Delo.si sem pripravljen mesečno plačati 0.99€. Seveda za vse vsebine. Več niso vredne, pa še na forumih je potrebno izdelati filter za blokado neznan(i,a,ec,ka) in ostalih forumistov pa lastni želji.

05. januar 2012, ob 00:09:58
gorazdinho

veliko sreče želim...

04. januar 2012, ob 22:56:53
ultraviolet

Jaz takoj plačam, če zabrišejo Crnkoviča ven (po samovšečnosti se lahko primerja z Damjanom Murkom, po kvaliteti pa tudi).

04. januar 2012, ob 21:45:18
predator

______NE PLAČAM VAM NIČ_____Dela in Slovenskih novic pridružili tudi Dnevnik, Večer, Žurnal24, Primorske novice, Dolenjski list, Gorenjski glas, Ekipa, Požareport in Ringaraja_____STE RES PRAVA DRUŠČINA ...bljak

04. januar 2012, ob 21:32:37
logos

Če bi bilo Delo neodvisen časopis, bi bile plačljive vsebine upravičene, tako pa je časopis v rokah desnih zanimiv le za tiste, ki ga imajo v rokah, ker so vsebine desno prirejene! Dokaz: anketa volitev, kjer ni bilo Janše, naenkrat pa je bil vodilen z 31% glasov pri 20% deležu podpore.

04. januar 2012, ob 20:00:54
zmajček49

Me zanima, če bo do takrat Slovenija dobila vlado?

04. januar 2012, ob 19:16:43
California blue

Da bi pa kaj takega pricakoval od dasota pa no way,tudi njemu lep pozdrav,cepraj ima zdrave(oprane mozgane)

04. januar 2012, ob 16:50:26
California blue

Nam zamejcem je bilo to branje samo v zabavo.Zdaj zabave na ta nacin ne bo vec,jo bomo morali najti kje drugje.Slovenci,razumete pa lahko da vse to kar pise v delu,nas glih toliko zanima,kot lanjski sneg na Sierra Nevada,ki ga ze dolgo ni vec,pa lep,pzdrav in se prijateljsko poslavljam od delo.si!

04. januar 2012, ob 16:48:56
matz911

Čakam torej plačevanje po člankih, ker od Dela sem pripravljen plačat zgolj Sobotno in Crnkoviča.

04. januar 2012, ob 16:44:58
123456

Ja no bostepa sami brali.

04. januar 2012, ob 16:37:41
spregovori

"Ne boste verjeli..."


RES JE!! Še težje pa verjamem, da bo kdo sploh hotel plačati za to žalostno propagando, amaterske članke (kot recimo tiste o ekonomiji) in razne copy-pejste od "verodostojnih" tiskovnih agencij ter drugih "visoko kredebilnih" virov.

Verjetno bo več ljudi plačalo za Slovenske Novice kot pa Delo....kar je spet...druga žalost

Ad Free je pa lahko že sedaj...samo Ad Block Plus si je treba omislt.

Sedaj boste dobili tistih nekaj vernikov, ki vam bodo plačali, da boste Vi Novinarčki njim lahko lagali. Drugi pa si morda (morda pa tudi ne) poiščejo alternativo.

04. januar 2012, ob 16:36:32
kontraš

A je to prvoaprilska šala, veseli bodite, da sploh kaj preberemo in komentiramo!

04. januar 2012, ob 16:18:48
neznan

a buš dal kej cu?

04. januar 2012, ob 16:09:41
Bob Rock

@Neznan

..Ha, ha, še dobro, da sem blokiran in ne morem do branja in komentiranja. Če bi se hotel naročiti, bi moral najprej prositi, da me odblokirajo...

kako si ti ubogi.. joooj..

04. januar 2012, ob 16:02:29
endrug

Aja, kliki na reklame bodo tudi padli in manj cvenka od reklam.

04. januar 2012, ob 16:00:21
endrug

Bo vsaj manj politike in vsiljivih novinarjev.
Se bomo pa na RTVSLO SI selili....

04. januar 2012, ob 15:58:52
neznan

Ha, ha, še dobro, da sem blokiran in ne morem do branja in komentiranja. Če bi se hotel naročiti, bi moral najprej prositi, da me odblokirajo.
Jok, pač ne bom bral stvaritev rdečih novinarjev, ki hlapčevsko sledijo vsemu, kar naroči Kučan in rdeče politično podzemlje.
Crnković, ne bo pretiranega navala, sploh pa ne v kombinaciji z Dnevnikom in Večerom. Požaru plačam že sedaj, pa bom še v prihodnje.
Brrrrrrrrrrrr

04. januar 2012, ob 15:51:44
malauharica

novi_butalec

Ha, ha, kar pustimo novinarčke, da naj zaračunavajo svoje propagandne "izdelke". Še veseli bodo, če jih bomo kdaj bralii zastonj.

Bomo pač brali Demokracijo, Reporter, Družino in podobno zastonj čtivo.
_________________________
ah , jj je bog znam tudi sama napisat

04. januar 2012, ob 15:50:42
znan

ops, komaj sedaj prebral(hehe, pac ne berem praviloma)

"....prva, ki bo dostopna vsem uporabnikom, bo vsebovala bazične informacije in manj multimedijske opreme, a bo kljub temu zaključena, samozadostna,..."

sej to je vasa trzna nisa,samo da se tega se ne zavedate. v tej meri vas ljudje tudi berejo(oziroma kriticna masa, ki upravicuje ekonomski obstoj cajtnga), povrsno, kot vir nekih osnovnih informacij. neke vrste tiskovna agencija. vas bo pa trg s tem dejstvom kruto seznanil.

04. januar 2012, ob 15:42:10
Neznan

Plačevat za spletno Delo?

ROLF, plačal bi, če bi s tem pripomogel k uničenju tega smrada ne pa da ga bom pomagal vzdrževat. Stenčas nazijev in ostalih pasem jajčastih bebcev, Delo pa pričakuje da bo nekdo za to plačal. Uredniki teh strani so še bolj nerazsodni kot sem si sploh mislil.

04. januar 2012, ob 15:38:51
znan

Čeprav tega ne delamo nepremišljeno in še manj z lahkim srcem, ne moremo zanikati, da se podajamo na neznani teren
--------------------------

lol! pa se na kako znan teren se kidate: propad. ste prevec nekvalitetni. v bistvu pa lajsate preobrazbo slovenskega medijskega prostora, ker omogocate boljsi konkurenci(ce sploh je) vecji maneverski prostor za nabiranje bazena bralcev. v nasprotnem primeru bo pac statistika zapisala splosni upad bralne kulture casopisov v slo. ne da bi to bila slaba novica.

04. januar 2012, ob 15:35:24
Bob Rock

Ni mi všeč, a razumem. Pričakovati, da bodo vsebine zastonj je iluzorno in obdobje te iluzije se počasi končuje.

04. januar 2012, ob 15:34:03
Jado

Jaz to verjamem, menim pa, da ne bom plačeval...



Nasprotno menim, da Delo s svojo pristranskostjo propagira in določa pohlepno in nesposobno oblast že dolga leta od 2. svetovne vojne naprej in bi nam Delo moralo plačati za krajo časa in pranje možganov...





Prej ali slej se vedno pride do preprostih fizikalnih matematičnih zakonov, ki jim noben demagog ne more uiti...

04. januar 2012, ob 15:32:46
novi_butalec

Ha, ha, kar pustimo novinarčke, da naj zaračunavajo svoje propagandne "izdelke". Še veseli bodo, če jih bomo kdaj bralii zastonj.

Bomo pač brali Demokracijo, Reporter, Družino in podobno zastonj čtivo.

04. januar 2012, ob 15:23:11
wupe

Crnković Nehi faflat pa pejt na Reporter
thats your mood

04. januar 2012, ob 15:13:51
34 komentarjev
Stran: <|1|>
Prikaži: starejši prej