Ni čudno, da ne poznate bogatega Rajka

Na slovenskem spletu se redno pojavljajo oglasi za izdelke, ki potrošnikom obljubljajo že kar čudežne učinke.

sob, 13.01.2018, 11:00

Na slovenskem spletu se redno pojavljajo oglasi za izdelke, ki potrošnikom obljubljajo že kar čudežne učinke – sveča, ki odganja uroke in privablja denar, kreme in mazila, ki odženejo vsako bolečino, pripravki za hujšanje, ki topijo maščobe in kilograme, prehranski dodatki, ki delujejo kot najboljše zdravilo ... »Pri takšnih oglasih najpogosteje sploh ni mogoče ugotoviti, kdo je prodajalec v ozadju,« pravi Jasmina Mešić iz nacionalnega centra SI-CERT, kjer se ukvarjajo z varnostjo elektronskih omrežij.

V oglas, ki stavi na čudežno svečo, in podobne goljufive oglase so vključene tudi izjave kupcev, skupaj s fotografijo, imenom in večkrat tudi s priimkom: Krištof s Škofljice,  Kristjan iz Celja, Veronika iz Črnomlja, Barbara, Rajko ... Vsi ti zadovoljni uporabniki so izmišljeni, pravi Gorazd Božič: »Na spletnem mestu najdemo kodo, ki vsebuje imena in drobce izjav, ki jih potem pomeša med seboj. Vse je izmišljeno.«

Kaj lahko naredite sami? Ne pustite se ujeti na limanice.

Za plačilo s kartico, Paypalom ali preko UPN (plačilni nalog), obiščite stran www.delo.si/digitalno in izberite paket po vaši meri. Imamo tudi takega z izdatnim popustom za naročnike na našo tiskano izdajo! Nato sledite navodilom za registracijo, v sklopu katere boste sklenili tudi digitalni naročniški paket.


Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor