Korun je na predstavitvi v Centru varne vožnje na Vranskem dejal tudi, da so sistem COPS@road, ki ga večina pozna kot opozorilni detektor mrtvega kota, ne le nadgradili, ampak tudi izboljšali. Obstoječemu sistemu so namreč dodali oddaljeni senzor, ki omogoča detekcijo vozil tudi takrat, ko cesta ni ravna in pregledna. Senzor pa brezžično pošilja podatke v centralno enoto tako, da sistem zazna prihod vozila preden je ta v vidnem polju udeleženca v cestnem prometu.
Po Korunovi oceni sistem COPS@road oziroma Collision Prevention Safety System predstavlja učinkovito in cenovno ugodno rešitev za izboljšanje prometne varnosti na nepreglednih in nevarnih cestnih odsekih. Meni tudi, da gre za inovativni opozorilni sistem za nepregledne cestne odseke, ki v nepreglednih križiščih voznika dodatno opozarja na možnost trka zaradi nepreglednosti. Naprava pa s pomočjo mikrovalovnih senzorjev zaznava udeležence v prometu.
Namestitev omenjenega sistema pa predstavlja minimalen poseg v obstoječo infrastrukturo, za napajanje pa skrbi sončna energija. Sistemi COPS@road so po Korunovih besedah preko GPRS povezave povezani z nadzornim centrom in beležijo podatke o gostoti in hitrosti prometa.
Na notranjem ministrstvu pa navajajo, da pozdravljajo vse pobude, inovacije in rešitve, ki lahko pripomorejo k izboljšanju varnosti na cestah. Konec julija so denimo vzpostavili spletno aplikacijo, prek katere policija spremlja pobude za nadzor prometa.
Od vzpostavitve aplikacije pa do začetka tega tedna je policija prejela 1820 pobud za prometno kontrolo. V 1301 primeru so nadzor predlagali zaradi pogostih prekoračitev hitrosti in v 519 primerih zaradi drugih kršitev cestno prometnih predpisov.