Uporabniki bodo lahko prevoz naročali prek mobilne aplikacije, prav tako bodo tam lahko spremljali tudi prihod in časovno oddaljenost vozila, obenem pa vnaprej prejeli informacije o vozniku ter vozilu. V aplikaciji je omogočeno tudi ocenjevanje in komentiranje storitve.
Naročilo prevoza bo omogočeno tudi s klicem v klicni center, od koder bo uporabnik prejel SMS-sporočilo s podatki o vozniku in vozilu. Plačevanje taksistoritev bo omogočeno na tri različne načine − z gotovino, plačilnimi karticami in prek aplikacije Cammeo.
»Naš cilj je postati zaupanja vreden in zanesljiv partner meščankam in meščanom ter številnim turistom in obiskovalcem mesta,« je poudaril generalni direktor skupine Cammeo Vladimir Minovski. Z avtomobili na plin in s poudarjeno kulturo varovanja okolja pa bo Cammeo prispeval tudi k zeleni viziji slovenskega glavnega mesta.
Prijave za voznike sprejemajo na spletni strani družbe. Pri tem poudarjajo, da skrbi za lasten kader in razvoj potenciala voznikov posvečajo posebno pozornost, med drugim jih izobražujejo tudi v okviru Cammeo akademije.
Družba Cammeo je bila ustanovljena leta 2006 na Reki. Trenutno deluje v desetih hrvaških mestih, kjer je na voljo več kot 410 avtomobilov. Doslej je storitev Cammeo uporabilo že več kot 27 milijonov potnikov iz 119 držav.
Prihod v Ljubljano za Cammeo predstavlja prvi vstop na mednarodni trg, v nadaljnjih načrtih skupine pa je širitev tudi v druge države v regiji. V Sloveniji bo taksi Cammeo deloval v okviru družbe CFLEET, ki bo poslovala v obliki družbe z omejeno odgovornostjo.