Korak bliže štiripasovnici na vzhodu Ljubljane

Širitev Zaloške ceste: Za posel se poteguje šest gradbincev, eno gradbeno dovoljenje je pod streho, drugo pa še ne.

Objavljeno
30. junij 2015 17.36
Zaloška pri Polju 30.junija 2015
Maša Jesenšek, Ljubljana
Maša Jesenšek, Ljubljana
Ljubljana – Potem ko je občini uspelo pridobiti eno od dveh gradbenih dovoljenj za širitev Zaloške ceste, so včeraj odpirali prijave za izvedbo del. Za posel se poteguje šest gradbincev, najcenejši, koprski CPK, bi 900 metrov dolg odsek razširil za 6,51 milijona evrov.

Širitev Zaloške ceste od križišča z vzhodno obvoznico proti vzhodu, za katero ideje segajo v 90. leta, že dolgo razburja stanovalce. Začetek rekonstrukcije ceste do Zadobrovške je zdajšnje vodstvo občine načrtovalo že za leto 2013, a so morali razveljaviti razpis za izvajalca, ker jim ni uspelo pridobiti gradbenega dovoljenja.

Postopek zdaj nadaljujejo po več kot poldrugem letu. V tem času so pridobili gradbeno dovoljenje za prvo fazo, ureditev komunalne infrastrukture. Na dovoljenje za drugo fazo, izvedbo prometnih ureditev, še čakajo. Na MOL so bili pred časom optimistični, saj okoliškim stanovalcem ni uspelo pridobiti statusa stranke v postopku, s čimer naj bi bila odpravljena največja ovira za pridobitev gradbenega dovoljenja.

Čeprav si v Polju že leta želijo širitve, nekateri nasprotujejo ureditvi, kot so si jo zamislili na MOL. Ti namreč vztrajajo pri križiščih, medtem ko so v Polju zahtevali krožišča. Brez uspeha, projekt širitve ceste med obvoznico in Zadobrovško cesto predvideva ureditev komunalne infrastrukture, pločnikov, kolesarskih stez, zelenice z drevoredom ter dveh semaforiziranih križišč s Cesto v Slape in Zadobrovško cesto.

Za gradnjo se poteguje šest podjetij. Koprski CPK je s ceno 6,51 milijona evrov z DDV najcenejši, konkurenti v drugi fazi postopka, ko bodo na vrsti pogajanja, bodo Trgograd (skupaj s Kostmannom in Komunalnimi gradnjami), CPG, KPL (skupaj z Gorenjsko gradbeno družbo) ter Hidrotehnik in Kolektor Koling. Izbrani izvajalec bo imel za širitev 14 mesecev časa. Kljub optimizmu si v razpisni dokumentaciji MOL pušča odprta vrata, saj si pridržuje »pravico, da v fazi gradnje nekaterih del, ki so predmet naročila, ne bo izvedel«, če pravočasno ne pridobi gradbenega dovoljenja. Iz tega je mogoče sklepati, da se bo gradnja začela kmalu, od uspešnosti pri pridobivanju gradbenega dovoljenja pa bo odvisno, v kolikšnem obsegu.