Proga 12 D (Bežigrad–Podgorica (Dragomelj)), ki so jo na LPP uvedli ob začetku šolskega leta, je namreč speljana do domžalske občine. Kot je znano, si LPP že več let želi razširiti svojo mrežo do Domžal, a jim doslej ni uspelo pridobiti soglasja Kam-busa oziroma njegovega lastnika Arrive, ki imata koncesijo ministrstva za infrastrukturo za izvajanje javnih prevozov na tem območju. Tudi več srečanj med predstavniki obeh prevoznikov in države letos spomladi ni prineslo rezultatov. Brez tega soglasja pa ministrstvo ljubljanskemu javnemu podjetju ne dovoli vožnje do Domžal, čeprav v tej občini prihod LPP podpirajo. Kot so na ministrstvu pojasnili pred časom, imajo po njihovi oceni Domžale z Ljubljano »razmeroma dobre povezave z javnim potniškim prometom. zato podaljšanje mestne linije z vidika izpolnjevanja standarda dostopnosti ni potrebno«.
Avtobus številka 12D pa vozi tudi v domžalsko občino. Ko so konec avgusta v javnem podjetju napovedali uvedbo nove proge, so zapisali, da bodo avtobusi do zagotovitve obračališča v Podgorici obračali v Dragomlju, kjer bo pri osnovni šoli tudi izravnava voznega časa. Uradno torej postajališča v Dragomlju ni, saj je zadnje uradno v Podgorici, a kljub temu so le nekaj dni po uvedbi nove proge nanjo že postali pozorni na inšpektoratu za infrastrukturo.
LPP bi kandidiral
V inšpekcijskem postopku bodo morali inšpektorji tako verjetno ugotavljati, ali potniki vstopajo in izstopajo izključno v Podgorici ali se kakšen zapelje tudi v Dragomelj oziroma se od tam pripelje. Ko smo si sami ogledali progo, takšnih potnikov sicer ni bilo. Naj dodamo, da je proga 12D edina LPP-jeva povezava mesta s Podgorico in dodatna povezava za prebivalce Šentjakoba.
Po besedah direktorja LPP Petra Horvata je odziv potnikov na novi progi dober. Kakšno kazen bi si lahko prislužili, če bodo inšpektorji ugotovili kršitve, ne ve, meni pa, da bi moralo ministrstvo na novo razpisati koncesije, tako da bi se LPP lahko potegoval za koncesijo za to območje.