Rigelnikovi Modno hišo spreminjajo v fitnes

Nekdanja prestižna trgovina v središču mesta kmalu z novo podobo. Oživitev pomembna za mestni utrip.

Objavljeno
21. februar 2018 11.31
Modna hiša Ljubljana 20.2.2018 [modna hiša,fitnes]
Manja Pušnik
Manja Pušnik

Stavba nekoč prestižne Modne hiše, ki jo je aprila lani kupila družba Union hoteli, bo po več letih končno dobila novo podobo. »V drugi polovici marca bomo odprli največji in najsodobnejši fitnes v državi,« napoveduje Matej Rigelnik, glavni izvršni direktor Union hotelov.

Modno hišo, znamenito trgovino s tekstilom, so poznali tako Ljubljančani kot obiskovalci prestolnice, pa tudi gostje bližnjih hotelov Union in Slon. Mercator, tedanji lastnik trgovine, jo je pred slabim letom prodal družbi Union hoteli. Propadajočo stavbo so prodajali več let, pred vhodom nekoč prestižne trgovine so si dom uredili brezdomci, zdaj pa bo Modna hiša končno dobila novo podobo in s tem tudi drugačen namen. Novi lastniki so ob nakupu sicer napovedovali, da se bodo v stavbi odvijali poslovno-družbeni dogodki, vendar so spremenil načrt. V drugi polovici marca bodo namreč odprli največji center za fitnes v državi.

Na spletu ga že oglašujejo

Najemnik prostora je ljubljanska družba Fitcity, pogodbo z Union hoteli pa so podpisali za pet let. V opremo in notranjost objekta bodo, kot so povedali v družbi, vložili okoli 350 tisoč evrov. Opazili smo, da ponudbo na spletu že oglašujejo, prav tako je mogoče predčasno kupiti vstopnice za vadbe. »To bo klasični center za fitnes na skupno 1300 kvadratnih metrih v štirih nadstropjih. Poleg garderobe in fit bara v prvem nadstropju bo v drugem nadstropju dvorana za spinning s kolesi s power metri, sistemom myzone za merjenje intenzivnosti in trenažerji za moč. Tretje nadstropje bo namenjeno skupinskim vadbam, kot so klasična aerobika, step, boot camp, pilates, joga in različne vadbe za specifične dele telesa. V četrtem nadstropju bo obsežen kardio del, kjer bomo omogočali vadbo na tekaških stezah in kolesih,« so pojasnili v družbi Fitcity. Poleg vadbenih aktivnosti bodo organizirali še nordijsko hojo in šolo teka v naravi. Center bo odprt od pol sedmih zjutraj, kar bo omogočalo skupinsko vadbo tudi v času dopoldanske malice in treninge po službi.

Na vprašanje, kakšna je njihova dodana vrednost, odgovarjajo, da je poleg sodobnega fitnesa dolgoročni cilj pripeljati v Slovenijo zadnje trende s področja usposabljanja v industriji fitnesa, prav tako nameravajo organizirati športne dogodke, kot so Spinning dnevi v Unionski dvorani, in različne konference o fitnesu, pilatesu, trženju in menedžmentu.

Glede na to, da prestolnica doživlja turistični razcvet, se poraja vprašanje, zakaj se lastnik ni odločil preurediti Modne hiše v hotel. Rigelnik pravi: »V trenutnih hotelskih zmogljivostih imamo kar nekaj možnosti za optimizacijo izrabe prostora in povečanja števila sob. Strateški položaj grand hotelov Union in Union Business sta Miklošičeva in Nazorjeva ulica, razvoj številnih dejavnosti na tem območju pa bo ugodno vplival tudi na percepcijo naših hotelov skozi oči Ljubljančanov. Ker bo to največji in najsodobnejši fitnes v državi, ki ga bodo lahko naši gostje uporabljali brezplačno, je to po mojem mnenju velika dodana vrednost za Union hotele in središče mesta.« Dela v Modni hiši že potekajo, del nekdanje opreme so iz stavbe odpeljali, trenutno pa iščejo možnost, da bi fitnes center neposredno povezali s hoteli Union. Odločitev o tem bodo sprejeli v kratkem.

Nova pridobitev je dobrodošla

Osebni trener Primož Kirn, ki je že stalnica v ljubljanskem poslu fitnesa, meni, da bo nova konkurenca dobrodošla pridobitev za središče mesta. Ob tem je opozoril, da vse podjetnike v tej dejavnosti mučijo podobne težave. »Najemnine v Ljubljani so noro visoke, ne glede na to, ali v Stegnah ali v BTC. Težko si predstavljam, kakšno breme je najemnina v centru. Tudi sicer so visoki stroški skupna bolečina nas vseh. Če dodamo še hudo konkurenco fitnesov, osebnih trenerjev in ljubiteljskih vikend trenerjev, v tem poslu lahko preživimo samo tisti, ki nas takšno delo zares veseli,« pravi Kirn.

Miha Jazbinšek, nekdanji mestni svetnik, je naklonjen odločitvi Union hotelov, da v središču mesta odprejo fitnes. »Bistvo mestnega središča je, da ima živ utrip,« pravi Jazbinšek in dodaja, da imajo lastniki Modne hiše seveda pravico, da se s svojo dejavnostjo širijo. »Pomembno je, da ta stavba in ta del Ljubljane postaneta živ organizem. Vse urbane dejavnosti je treba zadržati v centru, ne pa, da se selijo na obrobje. Dobrodošlo je vse, kar povečuje utrip mesta,« meni Jazbinšek.


Nekdanji direktor hotelov Union Bogdan Lipovšek. Foto: dokumentacija Dela

Bogdan Lipovšek, nekdanji direktor hotelov Union, pa je pojasnil, da so že leta 2001, ko je bila Modna hiša še v lasti Mercatorja, stavbo nameravali kupiti. »Takrat smo v hotelu Union obnavljali dvorano in ugotovili, da Modna hiša pravzaprav nima ustreznih temeljev. Ker smo se bali, da bi se stavba lahko posedla na Unionsko dvorano, smo izdelali tudi vogalne temelje Modne hiše. Ob tem smo se ukvarjali z idejo, da bi stavbo kupili. Želeli smo namreč kare zaokrožiti z dodatnimi hotelskimi sobami, saj je bilo takrat v Ljubljani bistveno manj hotelskih zmogljivosti kot danes. Vendar smo ugotovili, da bi bila investicija v hotel predraga in da se ne bi dovolj hitro povrnila, zato smo zamisel opustili. Ker smo hoteli zaključili projekt, zaradi previsoke cene pa nismo mogli od lastnikov kupiti vogalne stavbe, kjer je danes trgovina Tkanina, se za nakup stavbe Modne hiše nismo odločili.« Odločitev za odprtje fitnesa se mu ne zdi slaba, kot pravi, je neprimerno boljša, kot če bi bile tam hotelske sobe.