Slon: Trudimo se, da spoštujemo občinska pravila

Parkirni prostori pred hotelom so pogosto polno zasedeni, v Slonu zagotavljajo, da ni dolgotrajnega parkiranja.

Objavljeno
19. februar 2016 15.24
Maša Jesenšek
Maša Jesenšek
Ljubljana – Polno zasedeni parkirni prostori pred hotelom Slon, ki so po prenovi osrednjega dela Slovenske ceste namenjeni dostavi in pobiranju hotelskih gostov, ne pomenijo, da se kratkotrajno parkiranje nekaj mesecev po spremembi prometne ureditve spreminja v dolgotrajno, zagotavlja direktor Slona Gregor Jamnik.

Nekateri občani in bližnji stanovalci opažajo, da se vozila pred hotelom zadržujejo dlje od predvidenih 15 minut, kolikor je po spremembi prometne ureditve na osrednjem delu Slovenske za kratkotrajno parkiranje določila občina. Ena od občank je na občinskem portalu Pobude občanov tudi zapisala, da se vse bolj dopušča, da so vozila tujih gostov tam parkirana kar čez noč. Na mestnem redarstvu so ji odgovorili, da Slovensko cesto redno nadzorujejo in zoper vozila, parkirana v nasprotju s prometno signalizacijo, tudi ukrepajo. »Problematiko rešujemo skupaj s hotelom Slon, res pa je, da se občasno pri prihodu večjega števila gostov lahko zgodi, da so kratkotrajno zasedena vsa parkirna mesta,« so zapisali.

Vselej trije portirji

Direktor Slona Gregor Jamnik se ne strinja, da je parkiranje na tem parkirišču vse bolj dolgotrajno. »Pravila MOL so jasna in trudimo se, da jih spoštujemo tudi takrat, ko se naenkrat v hotel pripelje več vozil hkrati.« Dodaja, da so parkirni prostori v konicah – zjutraj, ko gostje odhajajo, ter pozno popoldne in zvečer, ko prihajajo – polno zasedeni in da imajo za parkiranje vozil gostov v hotelu organizirano portirsko službo (z najmanj tremi portirji v vsaki izmeni), ki odvaža avtomobile v garažno hišo na Trdinovi. Dnevno v povprečju parkirajo 35 vozil.

Dostop je nujen

»Redarji nas redno nadzirajo, če pride do manjše zamude, nas hitro opozorijo, če pa bi nastali daljši zastoji, bi nas seveda oglobili. Menim, da je stopnja nadzora nad pravilnim izvajanjem cestnih predpisov na Slovenski cesti visoka in s tem možnost kršitev izjemno majhna,« pravi Jamnik in zagotavlja, da njihovi gostje vozil čez noč ne puščajo pred hotelom.

»Če pa je kdaj ponoči v odsotnosti portirjev pred hotelom parkiral kak kršitelj cestnih predpisov, dopuščam možnost, da tega nismo opazili takoj. V primeru, da se kaj takšnega zgodi in to opazimo, takoj pokličemo redarsko službo in naročimo odvoz vozila s pajkom.«

Direktor še poudarja, da je dostopnost do hotela z vozilom gosta za obstoj hotela te kategorije in velikosti ključnega pomena: »Ne poznam primera v svetu, kjer tovrsten hotel ne bi imel dostopa. Če dostopa ne bi imeli, bi lahko hotel zaprli.«