Med merili za okoljsko tematiko je denimo zmanjševanje količine odpadkov. Merila vključujejo tudi socialne teme, kot so zadovoljstvo in pravice zaposlenih, sodelovanje z lokalno skupnostjo, zaščita otrok in človekovih pravic. Prav tako merijo sodelovanje z lokalno skupnostjo ter varovanje lokalne tradicije in naravnega okolja.
V mednarodni shemi
Kot pravijo pri Turizmu Ljubljana, se je decembra lani v postopek certificiranja za pridobitev zelenega znaka Travelife vključilo sedem ljubljanskih hotelov, poleg Parka še City, Slon, Union Executive in Business, Central ter Lev in hostel Celica. Skupaj z mednarodnimi presojevalci in zavodom Tovarna trajnostnega turizma GoodPlace so priredili dve delavnici za hotelirje. Na njiju so udeleženci podrobno spoznali koncept in vseh 163 indikatorjev Travelife, s poudarkom na 126, ki jih morajo hoteli izpolnjevati ob prvem ocenjevanju. Dobili so tudi praktične nasvete, kako spremembe izvesti, in se seznanili s primeri dobre prakse. Kot pravijo pri Turizmu Ljubljana, tako hotele spodbujajo k uvajanju zelenih praks, s čimer lahko izboljšajo svojo ponudbo na način, prijazen do okolja, postanejo mednarodno primerljivi in se uvrstijo na izbrane rezervacijske portale. To pa pomeni tudi nadgradnjo zelene ponudbe v mestu, ki privlači čedalje več trajnostno ozaveščenih obiskovalcev.
Čebelnjak in zeliščni vrt
Pravijo, da so na področju varovanja okolja zmanjšali porabo energije s postopno uporabo varčnih žarnic, z nadzorom nad uporabo klimatskih naprav in gretja, z uporabo dnevne svetlobe in podobno. Imajo brezplačno električno polnilnico za goste in uporabljajo električno službeno vozilo. Z dobrim načrtovanjem porabe, manjšo ter ponovno uporabo so zmanjšali količino odpadkov; odpadke tudi reciklirajo, uporabljajo dozirnike za milo, recikliran toaletni papir ter nakupujejo v večjih količinah, da je embalaže manj.
Med drugim uporabljajo varčne ročke za tuš in perlatorje, ki zmanjšajo porabo vode celo za polovico, straniščne kotličke pa so nastavili tako, da splakujejo z manj vode. Prav tako skrb namenjajo urejeni okolici. Prevzemajo aktivno vlogo v soseski, pripravljajo dogodke, organizirajo brezplačno jogo ter knjižnico v parku, podpirajo dobrodelne projekte in se vključujejo v druge lokalne dejavnosti. Pravijo, da skrbijo tudi za dobre delovne razmere ter vlagajo v redno izobraževanje in osebni razvoj zaposlenih.
Prav tako o skrbi za okolje ozaveščajo svoje goste in jih navdušujejo, da obiskujejo lokalne znamenitosti, restavracije, bare. Gostje si v vsakem nadstropju lahko ogledajo predstavitev enega od dvanajstih krajinskih parkov, dodaten popust pa dobijo, če se pripeljejo z vlakom. Spodbujajo jih, da se odpravijo na raziskovanje Ljubljane peš ali s kolesom, prav tako jim ponujajo prevoz z električnim vozilom.