Za izdelavo spota in filma o Ljubljani 14 kandidatov

MOL bo pri izbiri režiserja turističnega spota in filma ljubljanskih lepot lahko izbirčna.

Objavljeno
03. januar 2013 16.18
Janez Petkovšek, Ljubljana
Janez Petkovšek, Ljubljana
Ljubljana – Na natečaj MOL za izbiro izvajalca 20- do 25-sekundnega televizijskega spota in 3- do 5-minutnega predstavitvenega (turističnega) filma o Ljubljani je prispelo kar 14 ponudb. Gibljejo se od 21.600 do 30.000 evrov (z davkom vred), večina pa jih je iz Ljubljane.

Najnižjo ponudbeno ceno je oddalo podjetje Studio Mi iz Ljubljane, sledi pa ji Studio Alp iz Bresternice direktorja in režiserja Matjaža Fištravca (25.200 evrov). Dobrih 26.000 evrov sta ponudbi trzinskega podjetja Produkcija Bakster in Sončnice Vaneče iz Puconcev, sledijo pa jim podjetja Univox iz Kočevja, Valentis iz Domžal, Cebram, VPK, Vertigo, Štaderzen in Rubicon – Branko Grabovac, s. p., vsa iz Ljubljane. Maksimalno razpisno vsoto 30.000 evrov pa so si za svoje izhodišče pred morebitnimi pogajanji o končni ceni izbrala podjetja Bomba in Sfinga Pro iz Ljubljane ter Studio Virc iz Novega mesta.