Slovenija, skupaj z Italijo, Španijo, Poljsko in Češko, skuša preprečiti uvedbo novega označevanja, saj bi lahko številni izdelki, ki imajo zdaj oceno A, ob uvedbi novega označevanja bili označeni celo z G. Na ZPS odločno nasprotujejo ravnanju Slovenije, ki bi omogočilo še nadaljnje zavajanje potrošnikov glede dejanske energijske učinkovitosti gospodinjskih aparatov.
Po dostopnih podatkih kar 85 odstotkov potrošnikov pri nakupu preveri tudi podatke na nalepki. Veljavna energijska nalepka je z dodatnimi razredi A+, A++ in celo A+++ povzročila zmedo in napačno razumevanje porabe energije med potrošniki.
»Po raziskavi nemških kolegov je kar 75 odstotkov potrošnikov ob nakupu novega pralnega stroja verjelo, da je A+ najbolj učinkovit razred. Dejstvo je prav nasprotno, gre za najmanj učinkovit razred, zato smo potrošniške organizacije podprle ponovno uvedbo razredov od A do G in posledično opustitev nalepk A+++, A++, A+,« je pojasnila Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije.
Dodala je, da potrošniki jasno in nedvoumno informacijo potrebujejo danes. »Zato pristojne predstavnike slovenske vlade pozivamo, da na sestanku v torek, 11. oktobra, v Bruslju podprejo načrtovane spremembe in čim hitrejšo uvedbo prenovljene energijske nalepke, ne pa, da omogočajo nadaljnje zavajanje potrošnikov glede
energijske učinkovitosti izdelkov.«