Presečnika je zanimalo predvsem, kakšna je vizija razvoja letalskega prometa v Sloveniji in kako namerava vlada zagotoviti, da bo letališče, ne glede na lastništvo, ostalo slovensko okno v svet, predvsem pa resen igralec v regiji znotraj panoge in ne samo lokalna podružnica katerega izmed okoliških letališč.
Bratuškova je izpostavila, da je na brniškem letališču treba zagotoviti več stika s svetom, več destinacij, kar bo pripeljalo tudi večje število potnikov. »Naš skupen cilj je povečati število potnikov, zato tudi iščemo strateškega partnerja, ki bi zagotovil razvoj podjetja prav v tej smeri,« je izpostavila.
Mali delničarji so na zadnji skupščini Aerodroma Ljubljana, na kateri država ni smela glasovati, zavrnili 57 milijonov evrov vredno investicijo v nov potniški terminal na brniškem letališču. Proti je bila velika večina delničarjev z glasovalno pravico.
Bratuškova je pojasnila, da so si želeli pridobiti glasovalne pravice. »Slovenska odškodninska družba je to zahtevo dala, a nismo bili uslišani. Glasovanje nam na skupščini ni bilo omogočeno,« je pojasnila.
Presečnik je dejal, da se je število potnikov na našem največjem letališču povečevalo do leta 2008, ko je doseglo 1,6 milijona potnikov. Od takrat pa se je zmanjševalo in lani doseglo rekordno nizko število 1,2 milijona.