Finmart Direkt (tržnik Vzajemne) uvaja dodatne ukrepe

S spornim trženjem so zavajali stranke, s katerimi so hoteli skleniti Vzajemna zavarovanje za raka.

Objavljeno
15. oktober 2014 19.01
Finmart Direkt, Dunajska 156 v Ljubljani, 7. oktobra 2014
Pi. K., Delo.si, STA
Pi. K., Delo.si, STA

Ljubljana - Podjetje Finmart Direkt je zaradi navedb o spornih primerih trženja zavarovanj za Vzajemno uvedlo dodatni notranji nadzor. Sporočili so, da so ugotovili nepravilnosti, ki se nanašajo na spoštovanje protokolov. Poleg tega protokol v nekaterih delih ni dovolj izrecen in dopušča možnost napačne interpretacije pri kateri od strank.

Kot smo na Delu prejšnji teden poročali, je družba Finmart Direkt za zavarovalnico Vzajemna tržila produkt Vzajemna Rak z navedbami, da se zdravstvene pravice iz obveznega zdravstvenega zavarovanja krčijo in da bo zato treba doplačevati za zdravljenje raka. A tovrstne storitve v celoti krije Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije.

V zavodu so prejšnji teden povedali, da so sporno trženje zavarovanja prijavili tržnemu inšpektoratu in Agenciji za zavarovalni nadzor. Generalni direktor zavoda Samo Fakin je ob tem napovedal tudi ovadbo tožilstvu zaradi tega primera.

Iz podjetja Finmart Direkt so danes sporočili, da so uvedli dodatni notranji nadzor ter da ugotovljene nepravilnosti obžalujejo. V sporočilu za javnost so zapisali, da so že sprejeli določene ukrepe za izboljšavo ter da so skladno s tem pisna opozorila izdali tako telefonistu zaradi razširitve komunikacije izven predpisanega protokola kot vodjem studia zaradi opustitve dolžnega nadzora.

»Poleg tega je podjetje sprejelo sklep, da bo v najkrajšem možnem času nadzor v studiu pričela izvajati še ena dodatna oseba, prav tako pa bodo vsi telefonisti napoteni na dodatno izobraževanje glede protokolov in nagovorov,« so pojasnili v podjetju. Preučujejo tudi možnost, da bi določene dele protokola spremenili, da ne bi prihajalo do napačnih interpretacij.

Zapisali so še, da bodo s prihodnjim ponedeljkom začeli z novim načinom izvajanja nadzora nad trženjem po telefonu. »Do sedaj je Finmart vršil preverjanje trženja zavarovanj na podlagi naključno izbranih posnetkov, od prej navedenega datuma dalje pa bo izvajal preverjanje v samem telefonskem studiu, in sicer nenapovedano enkrat mesečno,« so dodali.