Minister Turk s predstavniki študentske in dijaške organizacije

Minister je podprl prizadevanja organizacij po čim prejšnji vključitvi v pripravo socialnega sporazuma.

Objavljeno
28. februar 2012 13.54
Ma. Ja., Delo.si
Ma. Ja., Delo.si

Ljubljana − Minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk se je danes srečal s predstavniki Študentske in Dijaške organizacije Slovenije. Sestanek je bil spoznavne narave, izpostavili pa so tudi prednostna področja dela, piše Slovenska tiskovna agencija.

Kot so sporočili iz Študentske organizacije Slovenije (ŠOS), so se na sestanku z ministrom dotaknili predvsem vsebinskih vprašanj, ki bodo vodila delo resorja v prihajajočem obdobju, s poudarkom na kakovosti in dostopnosti izobraževanja. Strinjali so se, da država potrebuje vrhunske strokovnjake, za kar jih usposobi odličen izobraževalni sistem, ki mora več pozornosti namenjati najboljšim.

Prav tako so se dogovorili o načinu dela, kjer je minister izpostavil željo po sodelovanju in sooblikovanju sprememb. Predstavniki ŠOS so ministra pozvali k vzpostavitvi vladnega sveta za študentska vprašanja, minister pa je pobudo sprejel in predlagal čim prejšnje oblikovanje sveta.

Študentska organizacija bo v kratkem vlado seznanila tudi s študentskim memorandumom, kjer se študenti dotikajo vseh področij, ki vplivajo na njihov študij in študentsko življenje. Predsednik ŠOS Mitja Urbanc je ob tem dejal, da v organizaciji pričakujejo konstruktivno sodelovanje z novo vlado in izrazil zadovoljstvo, da se je minister pripravljen pogovarjati s študenti in dijaki. Z ministrovim obiskom so po pisanju STA zadovoljni tudi v Dijaški organizaciji Slovenije.

Na socialnem omrežju Twitter je sestanek komentiral tudi minister Turk. Kot je zapisal, si skupaj z obema organizacijama študentom in dijakom prizadevajo omogočiti vrhunsko izobraževanje in da bi do izobrazbe prišli čim hitreje.

Z ministrstva pa so sporočili, da je Turk naklonjen dijaškim projektom, saj kažejo na to, da se dijaki zavedajo, da danes niso pomembne samo odlične ocene, temveč tudi neformalno pridobljeno znanje, športni, kulturni in drugi dosežki, ki bogatijo formalni izobraževalni sistem. Ob koncu je minister srečanje ocenil za odlično in kot dobro podlago za nadaljnje sodelovanje, so še zapisali na ministrstvu.