Virant ni pokazal vozovnic za svoje sorodnike

Virant javnosti na sedežu DL omogočil vpogled v letalske vozovnice Adrie Airways.

Objavljeno
17. maj 2013 13.42
tre_letalisce
Pi. K., Delo.si
Pi. K., Delo.si

Ljubljana - Minister za notranje zadeve in predsednik DL Gregor Virant je javnosti na sedežu stranke omogočil vpogled v 39 letalskih vozovnic Adrie Airways. 

A, na sedežu so na vpogled  le letalske karte Viranta, ne pa tudi njegovih sorodnikov, ki naj bi prav tako leteli po zelo nizkih cenah. Viranta ob razkritju vozovnic na sedežu stranke ne bo, saj kot pravi, je javnosti že pojasnil vse.

Virant je šel največkrat v Skopje, in sicer leta 2010 sedemkrat, leta 2011 pa enajstkrat. Prodajni razred R, ki naj bi bil namenjen zgolj zaposlenim v Adrii Airways in izključno v službene namene, je zapisan na veliki večini vozovnic, s katerimi je Virant letel na relaciji Ljubljana - Skopje - Ljubljana. Ena od vozovnic za Sarajevo je prav tako iz prodajnega razreda R. Nobena od vozovnic pa ni označena s poslovnim razredom.

V Sarajevo je Virant letel enkrat leta 2009, trikrat leta 2010 in osemkrat leta 2011. V Bruslju je bil enkrat leta 2009 in enkrat leta 2010, v Parizu pa enkrat leta 2009. V Frankfurt je letel trikrat, in sicer leta 2010, v Beograd pa je prav tako letel trikrat, a v letu 2011.

Cene vozovnic so različne, 15 vozovnic pa ima isto ceno, in sicer 150 evrov. Od tega jih je večina v prodajnem razredu R, nekaj pa tudi v prodajnem razredu C oziroma N. Tako je Virant 150 evrov plačal za osem vozovnic za Skopje, tri vozovnice za Sarajevo, dve vozovnici za Frankfurt in za po eno za Bruselj in Pariz.

Najdražjo vozovnico je Virant kupil 3. februarja 2011, ko je 7. oziroma 8. februarja letel na relacijah Ljubljana - Sarajevo - Dunaj - Ljubljana. Cena je znašala 563,84 evra. Najcenejši vozovnici sta znašali 128,72 evra, in sicer na relaciji Ljubljana - Skopje - Ljubljana, ki ju je Virant kupil 14. februarja 2011.

Kot je poročal Dnevnik, naj bi Virant v Frankfurt in Skopje letel z vozovnicami iz prodajnega razreda R, ki so namenjene zaposlenim v Adrii Airways, in to izključno v službene namene.

Notranji minister je v odzivu na poročanje časnika dejal, da o razredu R ne ve nič. Kot pravi, ne ve, po kakšnem postopku je družba prišla do cen vozovnic. »Nikoli nisem vplival na te cene.«

Dnevnik je nadalje poročal, da gre za »nov, tokrat daleč največji dokaz, da je Adria Airways v času, ko je njeno upravo vodil Tadej Tufek, Virantu pri kupovanju vozovnic omogočila privilegije in ugodnosti, kar je minister konec aprila javno zanikal«.

Po navedbah časopisa je Virant za sedež v poslovnem razredu na povratnem letu do Skopja odštel le 150 evrov, kar je več kot dvakrat ceneje od trenutne najnižje cene za ekonomski razred.

Tudi povratni let do Frankfurta je štiri člane družine Virant skupno stal le 550 evrov. Za primerjavo: trenutna najnižja cena povratne vozovnice do Frankfurta v poslovnem razredu za eno osebo znaša skoraj 800 evrov. To pomeni, da bi morala družina Virant za vozovnice v redni prodaji skupno odšteti vsaj 3000 evrov.