Razvpita spletna oglasna sporočila: spote je delal Sever, ne Futura

Sever je za spote že izdal račun. SDS se je odzval, da vlada s spoti, kjer ni navedbe o naročniku, krši zakon.

Objavljeno
25. maj 2011 22.03
Peter Jančič, notranja politika
Peter Jančič, notranja politika
Ljubljana - »Za štiri spote sem izdal račun za 15.000 evrov,« je nekdanji urednik Mladine Jani Sever potrdil, da je njegovo zasebno podjetje Sever & Sever za vlado izdelalo javno razvpita spletna oglasna sporočila: v treh nastopa Urška Čepin, v enem Bojan Emeršič.

Plačilo za opravljeno delo Sever pričakuje v običajnih 30 dneh. Direktor vladnega urada za komuniciranje Darijan Košir je  potrdil, da so oglase pri Severju naročili, in povedal, da bodo plačali račun, ki mu je treba prišteti še DDV, in bo torej znašal okoli 18.000 evrov.

Dogajanje nekoliko demantira prejšnja pojasnila Ukoma, da so za spletni nastop v kampanji najeli specializirano spletno agencijo Innovatif, ki je del Skupine Futura in je izdelala tudi spletno mesto Pokojninska.si ter izvedla produkcijo spletnih videoposnetkov »za« in »proti«. Košir je pojasnil, da jim je Innovatif le priporočil izvajalca, ki mu bodo plačali delo.

Iz opozicijske SDS so nas opozorili, da vlada s spoti, ker v njih ni navedbe, da je izdelavo plačal Ukom, krši zakon, ki zahteva, da mora biti med kampanjami v oglasnih sporočilih naveden naročnik. Glede spotov s Čepinovo pa pojasnjujejo, da kažejo odnos vlade do problemov, s katerimi se spopadajo, in da je to najbrž najnižja točka političnega marketinga doslej.

»To je napaka. Slaba poteza z vidika pridobivanja podpore reformi. Samo upam, da bo pri ljudeh prevladala racionalna presoja in bodo to spregledali,« je bil podobno kritičen generalni sekretar Zaresa Bogdan Biščak.

V dveh največjih strankah, v SDS in SD, nameravajo z enakim zneskom, kot jo bo Ukom namenil za omenjene štiri spote, poravnati vse stroške referendumskih kampanj. Svobodni sindikati pa so po napovedi sekretarja Milana Utroše za celotno kampanjo rezervirali še več: 25.000 evrov.