Dogovor, poleg Popoviča so ga podpisali še infrastrukturni minister Peter Gašperšič, direktor DRSI Damir Topolko in predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic, predvideva, da se bodo do marca dogovorili o podrobnostih financiranja in iskanju ustreznih projektnih rešitev. Projekt naj bi izdelali v letu dni, takoj zatem pridobili gradbeno dovoljenje in za prve izboljšave poskrbeli najhitreje v dveh letih.
Predvidena je prenova približno 600 metrov dolgega cestnega odseka, na katerem so tri križišča, ki so največja ovira tranzitnemu prometu z obalne hitre ceste proti Hrvaški. Popovič in Gašperšič se strinjata, da bo najhitreje mogoče izdelati podvoz pri sedanjem krožišču pri Mercatorjevem hipermarketu. Lokalna cesta bi se s podvozom v smeri proti Šalari umaknila tranzitni cesti Koper–Šmarje. Zatem bi izdelali podhod za pešce pred Srednjo tehniško šolo Koper. Križišče pri Indeju bi preuredili v krožišče, nad njim pa zgradili nadvoz za tranzitni promet proti Dragonji in v obratni smeri za navezavo na hitro cesto.
Največja projektna neznanka je križišče Slavček. Ena od možnosti je rušenje sedanjega mostu in gradnja novega, druga pa, da bi obstoječemu mostu dodali nove vozne pasove. Tako bi morali rešiti nevarno in prekratko razdaljo med izvozom s hitre ceste in uvozom nanjo v smeri od Ankarana proti Izoli. Dodati bi morali vsaj enega ali dva vozna pasova na nadvozu, priključevalni pas iz izolske smeri proti Šalari in preureditev sedanjega lokalnega krožišča pri pokopališču.
Stroški od 12