Debela jagoda se je razširila v Avstrijo, Hrvaško in Romunijo, cilj je ves svet

Inovativni koncept izdelave in prodaje luksuznih mobilnih hišk Hosekre se je dobro prijel.


Objavljeno
29. marec 2017 21.58
Jože Pojbič
Jože Pojbič

Slovenska Bistrica, Metlika − Mobilne hišice Big Berry slovenskobistriškega proizvajalca Hosekra bo zahvaljujoč lanskoletni inovativni kampanji in novemu, inovativnemu konceptu letos mogoče videti in najemati ne več samo v belokranjskem Primostku, ampak tudi pri Ptuju, v Bohinjski Beli ter na Rajskem otoku pri Celju v Sloveniji, poleg tega pa še v dveh turističnih krajih v Avstriji in v romunski Mamaji ob Črnem morju. Njihovi cilji pa so še veliko bolj ambiciozni.

Blagovna znamka luksuznih mobilnih hišic Big Berry je v Hosekri nastala, ko so se v tem proizvajalcu pločevinastih strešnih kritin, garaž, protihrupnih ograj in stenskih panelov odločili svoje znanje in zmogljivosti združiti v proizvodnji končnih izdelkov z višjo dodano vrednostjo. Začeli so izdelovati mobilne hišice nižjega in srednjega cenovnega razreda, vendar so ugotovili, da je trg s takšnimi hišicami že prezasičen, zato so zbrali vrhunske oblikovalce ter zasnovali visokokakovostne in visokocenovne hiške Big Berry. »Toda te hišice so toliko dražje, da jih je s klasičnimi tržnimi prijemi težko prodati, zato smo zadevo zastavili kot celovito, inovativno turistično zgodbo,« nam je že lansko leto dejal direktor in lastnik Hosekre Boštjan Hostej.

Prvi del zgodbe je bil manjši kamp v Primostku ob Kolpi pri Metliki, ki so ga lansko leto kupili, v njem postavili sedem svojih novih hišic, se povezali z najboljšimi lokalnimi ponudniki hrane in pijače, raziskali zanimivosti Bele krajine, vse skupaj povezali v turistično ponudbo in jo vse leto brezplačno ponujali novinarjem, blogerjem, fotografom in morebitnim investitorjem, obenem pa so se zelo intzenzivno pojavljali na različnih družbenih omrežjih na spletu.

Rezultati takšnega pristopa so po trditvah vodilnih več kot zadovoljivi: njihov kamp v Primostku je kljub temu, da je dnevna cena najema hišic med 170 in 200 evri, skoraj v celoti rezerviran do konca sezone, gostje prihajajo z različnih koncev sveta, nekateri hišice najemajo tudi za tri tedne. V Hosekri pa so od lanskega leta izdelali že 90 hišic Big Berry, ki so zdaj v glavnem že postavljene v novih naseljih v Sloveniji, Avstriji in Romuniji ter v Zagrebu kot prvi mestni destinaciji. 

Ker je del njihovega koncepta prodaja hišic skupaj z zbranim znanjem in izkušnjami iz kampa Primostek, so se vsi investitorji poleg nakupa hišk dogovorili tudi za Big Berry franšizo. »Ker franšizni model šele vzpostavljamo, preizkušamo različne modele dogovorov. Zato namensko izbiramo destinacije, ki so popolnoma različne. Iz letošnjih modelov bomo prihodnje leto izhajali ter postopoma gradili franšizni model z namenom ponuditi najvišji nivo storitve. Vsaka izmed destinacij ima različen sistem, trenutno jih poskušamo oblikovati v enoten poslovni model, ki bo lahko deloval po vsem svetu,« pravi o tem Nataša Zajec iz Big Berryja. Kajti njihov dolgoročni cilj je Big Berry napraviti za globalno blagovno znamko.