Predstavitvena informacija

Hitro do lahkega prigrizka

Tudi vam zmanjkuje časa? Ste že naveličani ponavljajočega se jedilnika? Privoščite si nekaj drznosti in z domiselnimi kombinacijami popestrite svoja kulinarična doživetja. Ponujamo vam dva okusna in enostavna predloga za sestavo lahkega in svežega prigrizka.  
Objavljeno
30. maj 2018 11.24
Posodobljeno
08. junij 2018 08.25
HOFER Tržnica FOTO HOFER

SVEŽE, NARAVNOST IZ NARAVE

Sončna pomlad je radodarna s sadjem, zelenjavo in dišečimi zelišči, ki najbolj teknejo sveže nabrani. HOFER Tržnica ponuja poznopomladne pridelke naravnost iz narave, tako sveže, kot bi jih sami z njive, polja ali iz sadovnjaka nabrali v svojo nakupovalno košarico. Obilje pridelkov je prava priložnost za nekaj eksperimentiranja in preizkušanja novih domislic v domači kuhinji.

LADJICE IZ PAPRIKE

image
FOTO Shutterstock

Paprika vsebuje veliko vitamina C, zato spodbuja naravno odpornost in pomaga pri težavah s slabokrvnostjo. Pogosto uživanje sveže paprike ima prav tako blagodejen vpliv na odvajanje vode iz telesa, kar je v vročih dneh še posebej dobrodošlo. To preprosto zelenjavo, ki jo najpogosteje najdemo v rumeni, zeleni in rdeči barvi, že v nekaj minutah lahko spremenimo v okusen in zdrav prigrizek. Postopek je preprost – narežite drobnjak  in drobno nasekljajte čebulo. V skledi z vilicami pretlačite feta sir, skuto in jogurt, da nastane gladka krema. Po okusu začinite s soljo in poprom ter primešajte čebulo in drobnjak. Nekaj drobnjaka prihranite za dekoracijo. Paprike razpolovite, odstranite semena in vsako polovico narežite na tri rezine, ki spominjajo na ladjice. Rezine obložite s kremo iz sira ter okrasite s preostalim drobnjakom.
 
NAMAZ S ŠAMPINJONI


image
FOTO Shutterstock

Šampinjoni vsebujejo veliko vitamina B3 ter varujejo pred boleznimi srca in ožilja. Delujejo varovalno proti raku dojke in tako kot paprika krepijo imunski sistem. V kombinaciji s skuto lahko z njimi pripravite zdrav beljakovinski namaz, ki je osvežujoč in nasiten hkrati. Očiščene in nasekljane šampinjone popražite na olivnem olju skupaj s čebulo in peteršiljem. Ob nenehnem mešanju po okusu začinite s soljo in poprom ter ohladite. Primešajte gladko skuto in dodajte žlico kisle smetane. Zraven postrezite na žaru ali v ponvi popečen polnozrnat kruh.

image
HOFER Tržnica FOTO HOFER