Teoretski oziroma strokovni del projekta je potekal med letoma 2007 in 2009, z letom 2010 pa se je začel izvedbeni del, ki naj bi bil uresničen najpozneje do omenjenega leta 2014.
Že v letu 2012 naj bi zaživeli štirje pilotni oziroma preizkusni projekti, in sicer na relacijah Zagorje - Ljubljana, Maribor - Slovenske Konjice, Šentrupert - Trebnje - Novo mesto in Ljubljana - Škofljica - Grosuplje.
Da se bo ta dolgo želeni projekt zdaj končno uresničil, zagotavljajo tudi odobrena evropska sredstva v višini 6,3 milijona evrov, kar predstavlja 85 odstotkov ocenjene vrednosti projekta, ki znaša 7,4 milijona evrov.
Glavni cilj projekta je povezati železniški in avtobusni - tako medkrajevni kot mestni - promet v usklajen sistem, ki bo čim več potnikom omogočal prevoz, konkurenčen danes prevladujočemu, a za okolje bolj obremenjujočemu prevozu z avtomobili.
Da bi se to zgodilo, bo potrebno v pogovoru z izvajalci prevozov in ob upoštevanju potreb potnikov poskrbeti za ustrezno frekvenco in hitrost javnih prevozov, njihovo medsebojno usklajenost in seveda tudi ne previsoke cene.
S tem namenom se bo oblikoval skupen nacionalni vozni red in z njim povezan informacijski portal za potnike ter uvedlo enotno vozovnico.
Trenutno se sicer letno z vlaki prepelje okoli 15 milijonov potnikov, v mestnem avtobusnem prometu 47 milijonov, v medkrajevnem pa 34 milijonov.