Kako je nastala Alibaba?

O največji spletni trgovini na svetu bo predaval Porter Erisman, ki jo je pomagal vzpostaviti.

Objavljeno
16. september 2015 17.12
M. B., gospodarstvo
M. B., gospodarstvo

V Slovenijo prihaja Američan Porter Erisman, ki je pomagal vzpostaviti vodilno kitajsko spletno trgovino Alibaba in je avtoriteta na področju e-nakupovanja.

Udeležencem Marketinškega dogodka leta, ki ga bo 16. oktobra organiziral Marketing magazin, bo predaval o razvoju spletne trgovine, predstavil nastanek in razvoj Alibabe, ki je že postala največja spletna trgovina na svetu, ter trende na tem področju.

V podjetju, ki je nastalo leta 1999 in je junija na medletni ravni imelo že 367 milijonov kupcev - to je 35 milijonov več kot med decembrom 2013 in 2014 - je bil v letih 2000-2008 podpredsednik. Odgovoren je bil za mednarodne spletne aktivnosti podjetja ter mednarodni marketing in korporativno komuniciranje.

Porter živi v Šanghaju in je svetovalec številnih spletnih podjetij v Indiji, Nigeriji, Mehiki in Vietnamu. Letos je izdal knjigo o nastanku Alibabe ter njenem soočanju s konkurenti, kitajsko vlado itn., režiral je tudi večkrat nagrajeni dkumentarni film o tem podjetju, Krokodil iz Jangceja.