Mestna občina Koper namerava v okviru blagovne znamke Capovizija povezati jadralce, univerzo, podjetnike in ljubitelje jadranja. »Tako bi se Koper lahko utrdil na zemljevidu pomorskih mest,« so odgovorili iz kabineta Borisa Popoviča.
Lastnik super maksi regatnika je lastnik ptujske družbe Titan Metal Dejan Kovačič. V dosedanjem Viharnikovem matičnem pristanišču v Marini Portorož so za manj kot mesec dni priveza hoteli računati 4000 evrov, Koper pa je ponudil brezplačen privez. Tako se je začelo sodelovanje, po katerem se je regatnik predstavil v povsem novi podobi. Na njegovem črnem boku je zdaj modra ploskev in napis Koper - Capodistria. Podoben napis z mestnim grbom pa je upodobljen na glavnem jadru.
»Mestna občina Koper in Komunala Koper nista za jadrnico prispevali nič denarja. Tudi v prihodnje ne načrtujeta sponzorskih sredstev, ampak le uporabo infrastrukture in logotipa Koper - Capodistria. Prav tako nimata nobenih zahtev glede posadke, za katero si seveda želimo, da bi bila najboljša, z najboljšimi uvrstitvami, po možnosti zmagami in seveda s promocijo Kopra in vizije župana - Capovizije,« so nam odgovorili s koprske občine.
Jadralska akademija
Gre za del širše zamisli, pravijo v Kopru, kjer izhajajo iz dejstva, da Slovenija kot deklarirano pomorska država tega z ničemer ne dokazuje. Prav tako ne premore šolske jadrnice, na kateri bi se mladi jadralci urili jadralskih veščin. »Naša zamisel je, da povežemo uspešne jadralce, kakršni so Dušan Puh, Gašper Vinčec, Mitja Kosmina, morda tudi Vasilij Žbogar, in z Univerzo na Primorskem (Fakulteto za kineziologijo) ustanovimo jadralsko akademijo, šolo mednarodnih razsežnosti, s katero bi lahko poudarjali pomorsko naravnanost države,« je o projektu dejal Gašpar Gašpar Mišič, svetovalec koprskega župana, ki je v projekt pripravljen vložiti tudi sredstva iz zasebnega podjetja. Prepričan je, da se bodo projektu pridružila podjetja.
»Morda nam bo uspelo pritegniti še Maksi Jeno, ki so jo najeli Italijani. Prav radi pa bi k sodelovanju spodbudili še Izolo in Piran, pa čeprav bi si tam omislili svoje jadrnice,« je dejal Gašpar Mišič, ki je razkril, da je Komunala Koper, kjer je direktor, za člane posadke prispevala le majčke in kapice, pri čemer bo tudi ostalo.
Pomisleki lastnika jadrnice
Lastnik Velikega Viharnika Dejan Kovačič je ob velepoteznih koprski načrtih dejal, da s projektom povezovanja z univerzo in s promocijo slovenske pomorske naravnanosti soglaša, vendar ima ob tem nekaj pomislekov: »Zdi se, kot da so v Kopru malce pozabili, kdo je lastnik. Načeloma projekt podpiram, vendar bi se morali o njem podrobneje in natančneje dogovoriti. Dokler sem jaz lastnik, bi želel glavno besedo pri vodenju jadrnice prepustiti skiperju Dušanu Puhu in njegovi posadki, ki deluje prostovoljno. Zdaj bomo sodelovali na dveh regatah - Barcolani in na viški ragati, za naprej pa bodo potrebni konkretnejši dogovori s Koprom.«