Z novim pravilnikom o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah, ki je bil sprejet letos, so bile določene tudi enotne označbe za daljinske kolesarske povezave, primerljive z označbami v tujini, je dejal vodja pravne službe na ministrstvu za infrastrukturo Jože Taler, tudi eden od dveh pobudnikov označitve daljinskih kolesarskih stez. Povedal je, da si je tudi v tujini ogledal, kako v drugih državah označujejo daljinske kolesarske povezave. Minister Gašperšič je zamisel o podobnih označbah v Sloveniji, ki ima lahko zelo velike naravne danosti za razvoj kolesarskega turizma, podprl.
Povezava
Taler je dejal, da so se pred tem na ministrstvu ukvarjali z urejanjem infrastrukture, predvsem gradnjo kolesarskih stez, »nihče pa ni razmišljal o tem, kako se s kolesom lahko najvarneje pripelješ do želenega cilja«. »Če bi čakali na nove kolesarske steze, bi to trajalo še desetletja,« je pojasnil Taler in dodal, da je zdaj naloga države, da z daljinskimi kolesarskimi povezavami vzpostavi kolesarsko hrbtenico, občine, razvojne agencije in druge ustanove pa bodo poskrbele za ureditev in označitev kolesarskih stez s povezavo na daljinsko kolesarsko stezo v lokalnih okoljih.
V pripravi označba
V daljinski kolesarski povezavi članica svetovalnega organa za razvoj kolesarstva na Gorenjskem Maja Zupan vidi veliko priložnost za razvoj turizma. »Daljinska povezava je osnova kolesarske ponudbe, zdaj pa so na vrsti ponudniki storitev, ki se morajo usmeriti v digitalni marketing in prek digitalnih medijev s privlačno ponudbo privabiti kolesarje,« je dejala Zupanova. Kolesarji po njenem mnenju veljajo za dobre goste, kar 70 odstotkov, ki se jih odloči za daljša potovanja, se jih vnaprej pozanima o izbrani destinaciji in tudi rezervira namestitve.