Naj kolesarska občina je Mestna občina Maribor

Organizatorji razpisa so v občinah ugotavljali stanje na področju razvoja kolesarstva in kolesarske infrastrukture.

Objavljeno
16. oktober 2013 18.00
S. P., Delo.si
S. P., Delo.si
Ljubljana - Mestna občina Maribor je Naj kolesarska občina 2013. Po mnenju strokovne komisije natečaja, na katerega se je prijavilo šest občin, mariborsko odlikuje uravnotežen razvoj kolesarskega sistema na vseh področjih ter sodelovanje mestnih oblasti in organiziranih urbanih kolesarjev. Sledita mu mestni občini Murska Sobota in Velenje.

Kot so zapisali v obrazložitvi, ima Maribor v primerjavi z ostalimi prijavljenimi občinami najbolj uravnotežen razvoj kolesarskega sistema kot dela prometnega sistema v mestu. Sicer še nima trajnostnega prometnega načrta, je pa v letos občina v sodelovanju z Mariborsko kolesarsko mrežo oblikovala kolesarsko strategijo mesta.

Prav sodelovanje mestnih oblasti z organizacijami je tisto, kar najbolj odlikuje mesto Maribor. To sodelovanje je vidno tudi pri identifikaciji in odpravljanju nevarnih mest za kolesarje ter na področju razvoja storitev za kolesarje.

Na razpis so se prijavile še občine Kočevje, Koper in Radovljica

Mariboru sledita Murska Sobota in Velenje, ki sta v zadnjem času veliko storili predvsem na področju strateškega načrtovanja kolesarstva in sodelovanja v evropskih projektih, ki se postopno kažejo tudi v izboljšani kolesarski infrastrukturi in storitvah za kolesarje.

Na razpis so se prijavile še občine Kočevje, Koper in Radovljica. Organizatorji razpisa so v občinah ugotavljali stanje na področju razvoja kolesarstva, med drugim so se osredotočili na razvoj kolesarske infrastrukture in njeno vzdrževanje, na promocijo kolesarjenja kot načina vsakdanjega prevoza ter na razvejanost rekreacijsko-turističnih kolesarskih poti.

Po mnenju organizatorjev s tovrstnim tekmovanjem spodbujajo tako mestne uprave kot tudi tiste, ki uporabljajo kolo predvsem kot priročno in učinkovito prevozno sredstvo, da skupaj storijo več za to, da postane kolesarjenje v slovenskih mestih tekoče ter da se bo s storitvami za kolesarje in redno promocijo spodbujalo, da čim več prebivalcev uporablja kolo.