Direktor VOC Roman Moškotevc povečan obseg del komentira: »Zagotovo je 30 odstotkov več projektov pomemben impulz, da se naša panoga počasi pobira.«
VOC, ki raste iz ostankov CM Celje v stečaju in je zaposlil tudi precej delavcev CMC, je v začetku leta prejel 7-letno koncesijo za vzdrževanje cest na Koroškem, prejšnji mesec pa še za Savinjsko regijo. Pozimi bodo tako ponovno skrbeli za 1700 kilometrov državnih in občinskih cest v Savinjski in Koroški regiji. Za zimsko službo bo od 15. novembra v stalni pripravljenosti 150 zaposlenih, pripravili so že 13 tisoč ton peska, 10 tisoč ton soli in dovolj magnezijevega klorida za mokri posip cest. Vodja vzdrževanja na VOC Celje Bogdan Kočevar pravi, da so sicer to jesen že imeli nekaj akcij posipanja in pluženja.
Posipavanje in pluženje bo ponovno potekalo po določenem protokolu in prioritetni listi, ki jih določi Direkcija za infrastrukturo: »Takoj, ko začne snežiti, začnemo s posipanjem in nadaljujemo s pluženjem, ko zapade 10 centimetrov snega ali manj, če to prej poneha,« pojasnjuje Kočevar in ob tem uporabnike cest prosi za razumevanje. Kljub obsežnemu aparatu ne morejo urediti vseh cest hkrati. Težave jim povzroča tudi zmeda, saj ljudje pogosto mislijo, da so odgovorni za prav vse ceste, čeprav za mnoge, predvsem občinske, skrbijo lokalni vzdrževalci.