Nov direktor stavi na avtentičnost

Med petimi kandidati za vodenje soglasna podpora Tomažu Roglju.

Objavljeno
27. oktober 2017 21.02
Blaž Račič
Blaž Račič
Bled – Po odločitvi sveta zavoda Turizem Bled, ki je izbiral med petimi kandidati, bo turistično organizacijo najprepoznavnejšega slovenskega turističnega središča v prihodnje vodil Tomaž Rogelj. Izbor mora potrditi še občinski svet, ki bo o predlogu predvidoma odločal sredi decembra.

Tomaž Rogelj je štiri leta in pol živel v Švici, kjer je delal v bančništvu, kot pravi, pa je turistične izkušnje pridobival v kongresnem turizmu. Kot turistični vodič se je specializiral za čebelarski turizem, ki je po njegovem odlična niša. Meni, da ima Slovenija, na tem področju zelo dobre razmere za nadgradnjo.

Na vprašanja, katerim programskim usmeritvam bo dal prednost, ali bo spremenil sedanje in kaj bo temelj nove turistične strategije, Rogelj ni hotel odgovoriti, ker da mora njegov mandat najprej potrditi še občinski svet. Za zdaj je dejal le, da bodo razvoj turizma na Bledu zgradili na vsem tistem, kar je na Bledu dobro, in da si je treba prizadevati za avtentičnost Bleda. Pravi, da je Slovenija podobna Švici, ki je zelo urejena dežela in po njegovem bi zato tudi pri nas morali slediti turističnim standardom, kakršni veljajo tamkaj.

Na razpis se je prijavilo pet kandidatov. Vsi so izpolnjevali razpisne pogoje in so se predstavili komisiji, ki je odločitev sprejela soglasno. Med njimi je bil tudi Martin Šolar, nekdanji direktor TNP, ki pravi, čeprav ni bil izbran, da ni razočaran.