Optimistična turistična borza z grenkim priokusom

Slovenska turistična borza je v kongresni center LifeClass ponovno zvabila poslovneže in organizatorje potovanj.

Objavljeno
19. april 2013 18.52
Turistična borza SIW 2013
Boris Šuligoj, Koper
Boris Šuligoj, Koper

Portorož - Najpomembnejši turistični poslovni dogodek v državi, Slovenska turistična borza, je v kongresni center LifeClass danes zvabil 300 poslovnežev iz 128 slovenskih in 109 tujih turističnih agencij, organizatorjev potovanj.

Gre za optimistični dogodek iz več zornih kotov. Najprej zato, ker so poslovneži v enem samem dnevu izvedli okoli 2500 sestankov in ker največ kupcev turističnih paketov prihaja iz Ruske federacije, sledijo Italijani, Avstrijci in Nemci. V primerjavi s prejšnjimi leti je več turističnih predstavnikov Kitajske, Kuvajta, Indije in Japonske, prvič tudi iz Južne Koreje in Egipta.

Helen Cao, turistična predstavnica iz Shangai Bravo International Travel Service, je povedala, da je postala Kitajska prva emitivna svetovna velesila, od katere lahko tudi v Sloveniji pričakujemo bistveno več turistov. Grenak priokus, na katerega je opozoril Janez Jager iz LifeClassa, pa je, da politični in ekonomski položaj zbija tudi turistični ugled Slovenije. Zato je toliko bolj nesprejemljivo, da ima od lanskega leta STO, (letos SPIRIT) za nujen turistični nastop pol manj denarja (le 4,3 milijona evrov), kot pred tem.

Drago Bulc, predsednik turističnih novinarjev, pa je predlagal državi takojšnje in poceni tri ukrepe. Predlaga, da se odpravi pobiranje cestnine za tiste kraje, kamor bi hodili turisti trošiti, pa nočejo plačati cestnine (na primer za dva kilometra ceste od Škofij do Ankaranskega križišča), spremembo tedenske avtocestne vinjete v 10-dnevno in postavitev kamer, ki sproti kažejo Avstrijcem in Nemcem, kako lepo je v Portorožu ali kje drugje v Sloveniji.