Ljubljana - Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi danes pripravlja peti zaporedni PR teater, študentsko konferenco o odnosih z javnostmi, ki bo med 8. in 17. uro potekala na Fakulteti za družbene vede (FDV).
Letošnja tema V peti dimenziji predstavlja alternative in asociira na nekaj novega, neotipljivega, neraziskanega. Ker se trendi nenehno spreminjajo, je bolj kot sledenje novostim pomembno njihovo (so)kreiranje. Zato bo fokus na novih smernicah, ki lahko pripomorejo k uspešnosti podjetij in ki lahko zadostijo naraščajočim potrebam potrošnikov.
Študentom bodo novo znanje predajali številni strokovnjaki za odnose z javnostmi - Marjeta Novak (Kratek izlet v medkulturne razlike), Zenel Batagelj (24/7 s potrošnikom), Mitja Mavsar ((R)evolucija PR), Gorazd Čad (Dober glas seže v deveto vas), Anže Voh Boštic (Dve perspektivi. Ena zgodba), Marco di Norcia (Presentation of fusedrops and the benefits of local-based crowdfunding platform), Aljoša Bagola (Študija primera: Moč besed) in Domen Savič (Lajk *urba). Vzporedno bosta potekali delavnici Prvi koraki do uspešne komunikacijske kampanje in Prihodnost je v odgovornih.
Dogodek bo zaokrožila okrogla miza Splet: Moja priložnost. Na njej bodo sodelovali svetovalka za digitalno komuniciranje Nina Kožar, glasbenica Nina Pušlar, specialistka za sponzorstva in dogodke Tatjana Kos in kreativni direktor agencije to do - communicate online Matej Špehar, pogovor pa bo usmerjala urednica Nataša Briški.
Razpravljali bodo o t. i. self-brandingu, torej o znamčenju posameznikove lastne identitete na družbenih omrežjih. Njegov namen je, da samega sebe naredimo za prepoznavnega, tako, da se v zasledovanju svojih ciljev jasno ločimo od drugih.
***
Časopisna hiša Delo je medijski sponzor letošnjega PR teatra.