»Razvijali bomo pohodništvo in kolesarstvo«

Blaž Veber, direktor zavoda Turizem Kranjska Gora, o načrtih in novih produktih.

Tue, 22.03.2016, 06:00

Kranjska Gora – Vodenje zavoda Turizem (doslej LTO) Kranjska Gora je od Mirjam Žerjav prevzel Blaž Veber, ki se je na prvi turistični stol v Zgornjesavski dolini zavihtel s soglasno podporo občinskega sveta.

Niti letošnja zima ni bila takšna, kakršno si želite. Kako razumete vremensko sporočilo zadnjih zim za turistično destinacijo?

Kranjska Gora je športna destinacija in destinacija za družine, ki bo živela 365 dni na leto. Zavedamo se, da je zimska sezona vedno krajša, pa tudi vlaganje v zimsko infrastrukturo je dražje. Naš glavni cilj je, da razvijamo poletne produkte, zlasti se bomo usmerjali v pohodništvo in kolesarstvo, da pripravimo dve sezoni in da bomo tudi poleti lahko imeli rezervo za izpade v zimski sezoni. Drugi zimski centri imajo podobne načrte. Zlasti želimo izkoristiti kolesarstvo, ki je v porastu.

Če odmislimo Nordijski center Planica, v zadnjih letih v občini ni bilo pomembnejših vlaganj v turizem. Kako boste presegli omejitve zaradi pomanjkanja investicijskega denarja?

Stalna vlaganja v turistično destinacijo so nujna. Kranjska Gora bo v prihodnjih letih namenila denar iz koncesijskih dajatev za gradnjo turistične infrastrukture, kar znaša okoli 1,3 milijona evrov na leto. Vlagati bo treba v javno kopališče, kolesarsko infrastrukturo, gondolo na Vitranc, športni park Ruteč za pripravo športnikov, igrišče za golf, plezalni center v Mojstrani in podobno.

Decembra lani sprejeta turistična strategija do leta 2025 načrtuje povečanje števila prenočitev in podaljšanje bivanja turistov. Kako boste dosegli ta cilja, ki sta v zadnjem desetletju ostala neizpolnjena?

Doslej se je čas bivanja v destinaciji krajšal, tudi trend gre v to smer, da se čas počitnic krajša. Več prenočitev lahko dosežemo z oblikovanjem novih atraktivnih turističnih produktov. Okrepiti je treba javni prevoz med kraji v občini, da bodo bolj dostopni za turiste.

Kaj lahko v destinacijo prinesejo društva? Okrašene okenske police na hišah, za kar lahko poskrbijo člani društev, ne zadoščajo, da boste dosegli postavljene cilje. Je vaš namen obuditi nekdanje geslo Turizem smo ljudje?

Razvoj turizma je mogoč le s sodelovanjem lokalne skupnosti, turističnega gospodarstva in lokalnega prebivalstva. Z večjo vlogo turističnih društev pri delovanju Turizma Kranjska Gora želimo izboljšati sodelovanje, pridobiti informacije s terena in pri ljudeh ponovno pridobiti zaupanje ter zavedanje, da Turizem Kranjska Gora predstavlja servis za vse, ki se ukvarjajo s turizmom in s tem povezanimi dejavnostmi.

Kranjska Gora je skupaj z alpskimi občinami vključena v skupnost Julijske Alpe. Kako si predstavljate delovanje Kranjske Gore znotraj te skupnosti in kakšna so vaša pričakovanja v povezovanju turistični občin z območja Alp?

Na območju Alp ustvarimo okoli 20 odstotkov vseh turističnih prenočitev v Sloveniji. Gre za neformalno skupnost in uveljavljeno blagovno znamko Julijske Alpe, ki jo bo treba spraviti na neko formalno podlago. Moja želja je, da bi to postala profesionalna organizacija, ki bo promovirala in tržila celotno območje Julijskih Alp, saj verjamem v to blagovno znamko.

Prijavi sovražni govor