Usoda poljanske obvoznice je zapečatena

DRK je svojo odločitev o obvoznici mimo Škofje Loke v Poljansko dolino poslala vpletenim.

Objavljeno
17. december 2013 18.32
A. S., Gospodarstvo
A. S., Gospodarstvo

Ljubljana – Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil (DRK) je že odločila, ali lahko direkcija za ceste (DRSC) podpiše pogodbo za dokončanje poljanske obvoznice s skupino podjetij, ki jih vodi Gorenjska gradbena družba (GGD), odločitev pa bo objavila, ko jo bodo prejeli vsi vpleteni. Na izbor ne najcenejšega ponudnika sta se namreč pritožila združba banjaluškega Integral Inženjeringa in radovljiškega Gorenjca ter sarajevska družba Euroasfalt.

Kalvarija s škofjeloško obvoznico in na tričetrt izvrtanim predorom pod Stenom proti Poljanski dolini se vleče že leta: od propada SCT in Primorja, preko številnih zavrnjenih razpisov za nadaljevanje del. Ločani svoj protest proti zavlačevanju izkazujejo z vedno pogostejšimi zaporami starega mestnega jedra s prehajanjem ceste na prehodih za pešce, od države pa zahtevajo, da cesto na četrti razvojni osi uredi s proračunskim ali evropskim denarjem (27 milijonov evrov za ves projekt, od tega 20 milijonov za tokrat razpisano II. in III. fazo). Za evropska sredstva zna biti Slovenija prikrajšana, saj je projekt treba dokončati do konca leta 2015.

GGD bi s partnerjema OHL ŽS z Moravske in Iskra Sistemi, ki so bili izbrani že lani, dela dokončali skupaj z DDV za 22,2 milijona evrov, Integral pa naj bi z Gorenjcem, ki je sicer slejkoprej papirnato hčerinsko podjetje propadajočega škofjeloškega Tehnika, isto delo opravil za 21,9 milijona evrov. Glavni razlog za zavrnitev najugodnejše ponudbe je cevovod, ki naj ne bi bil vodovod.