Brolih poudarja, da ima mariborsko letališče številne primerjalne prednosti. Glede na zasnovo in različne službe bi lahko brez posebnih težav uredili logistični namestitveni center za begunce, ki bi jih Nemčija, Avstrija in druge evropske države zavrnile oziroma bi jih želele vrniti v njihovo matično državo s civilnimi ali vojaškimi transportnimi letali. Ena osrednjih prednosti Maribora pa je po Brolihovem mnenju relativno pičel promet, saj ni pričakovati, da bi vračanje migrantov, ki bi jih zagotovo spremljali številni zapleti, lahko potekalo na terminalih velikih letališč, kjer je veliko drugih potnikov.
Zamisel je neformalno predstavil tudi infrastrukturnemu ministru Petru Gašperšiču in gospodarskemu ministru Zdravku Počivalšku, ko sta se pred časom udeležila uradnega odprtja novega potniškega terminala na mariborskem letališču. Njun odziv ni bil preveč spodbuden, vendar je Brolih prepričan, da se bodo potrebe po tovrstnih prevozih v prihodnjih tednih in mesecih kmalu povečale, pač skladno s končevanjem postopkov o upravičenosti podeljevanja azila, saj bodo nedvomno številne zavrnitve, logistika vračanja beguncev pa bo postala zelo aktualna.
Edini potniki
Brolih poudarja, da so se za Düsseldorf odločili, ker iz nemške zvezne dežele Severno Porenje - Vestfalija prihaja veliko gostov v sosednjo Madžarsko, ki ima primerjivo turistično ponudbo, stroške morebitnih finančnih tveganj pri prodaji kapacitet pa bosta vsak v polovičnem znesku prevzela letalski prevoznik in upravljavec mariborskega letališča. Pogovori z madžarskim Wizzairom še potekajo, v Aerodromu Maribor pa tudi še pričakujejo morebiten dogovor z Adrio Airways. Ta je lani poleti vzpostavila povezavo med Mariborom in Londonom, morebitni novi aranžmaji pa so odvisni predvsem od usode slovenskega nacionalnega prevoznika, ki je še negotova.