Ljubljana – Oktobrski podatki projekta MOSS (merjenje obiskanosti spletnih strani), ki poteka v okviru Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), kažejo, da se je obiskanost spletne strani Delo.si prejšnji mesec občutno povečala, saj je stran dosegla 304.000 obiskovalcev. Septembra je spletna stran Delo.si dosegla 193.000 ljudi.
Spletna stran Slovenskih novic je dosegla 361.000 ljudi. Septembrski doseg strani, ki tako kot delo.si deluje pod okriljem družbe Delo d. d., je znašal 331.000 obiskovalcev.
Tudi ostalim portalom družbe se je obisk povečal, strani Deloindom za 106 odstotkov, Poletu pa za 152 odstotkov.
Če oktobrski doseg Dela.si primerjamo s septembrsko lestvico, bi bilo Delo.si uvrščeno na 13. mesto (septembra na 18. mesto) Novice pa na 11. mesto (septembra na 12.)
Izmerjeni doseg spletne strani Delo.si je povezan tudi s spremembami predpisov o uporabi tako imenovanih piškotkov (novi predpisi so sredi letošnjega leta prispevali k manjši izmerjeni obiskanosti strani Delo.si).