Za Planico »na veliki nogi« 900 evrov na osebo

Ekskluzivna ponudba: Helikopterski prevoz, izbrana hrana, srečanje s slovenskimi skakalnimi orli.

Objavljeno
15. januar 2017 21.45
Navijači Planica 18.3.2016 [poleti,planica]
Blaž Račič
Blaž Račič

Planica – Zanimanje za nakup VIP-aranžmajev za ogled tekem ob zaključku svetovnega pokala konec marca v Planici je veliko, na splošno pa je predprodaja vstopnic primerljiva z lansko, pravi generalni sekretar OK Planica Primož Finžgar. Najdražji paket »za pomembneže« stane skoraj 40-krat več kot stojišče v predprodaji, 900 evrov na osebo brez davka, imetnikom pa poleg helikopterskega prevoza do skakalnic zagotavlja tudi drugo nadstandarno ponudbo.

Ekskluzivni paket, ki je namenjen predvsem poslovnežem in je ponekod drugod na največjih športnih tekmovanjih stalnica že vrsto let, so pripravili že za lanske tekme, a so ga začeli tržiti prepozno in ga nato niso izpeljali. Prodaje so se zato letos lotili bistveno bolj zgodaj.

Crystal globe lounge, kot se imenuje najrazkošnejši paket, med drugim vključuje helikopterski prevoz iz Kranjske Gore v Planico in nazaj, izbrano kulinarično ponudbo, kjer bo glavni kuhar, ki bo skrbel za dobrote, član slovenske kuharske reprezentance, in srečanje s slovenskimi skakalnimi orli. Namenjen je poslovnežem oziroma tistim, ki si VIP-vstopnice lahko privoščijo, pravi Primož Finžgar, ki zagotavlja, da ga letos ne bodo odpovedali.

Nova razsežnost Planice

Kot pravi Blaž Veber, direktor Turizma Kranjska Gora, se poslovneži ob tekmovališčih srečujejo v VIP-klubih, si ogledajo tekmovanje, se družijo s kolegi, poslovnimi partnerji in morda sklenejo tudi kakšen posel. Cene teh paketov so precej zasoljene, tudi zato, da jih ne more kupiti vsak in da organizatorji tako zagotavljajo ekskluzivnost, je dejal Veber. Pravi, da se veseli takšne dodatne ponudbe v Planici in da jo je pričakoval že dlje časa. Za takšne VIP-klube se odločajo najvišji menedžerji podjetij, ki so različno vpeta v organizacijo ali sponzorstvo skakalnih tekmovanj, pa tudi premožnejši ljubitelji športa, politiki, filmski zvezdniki in podobni.


Tomi Trbovc, predstavnik za odnose z javnostjo pri Smučarski zvezi Slovenije (SZS), pravi, da so med njimi poslovneži oziroma ljudje, ki so navajeni na visok življenjski standard, in da na tak način sklepajo posel – tudi ob robu športnih tekmovanj svetovnega ranga. Tekmovanja pod Poncami so postala zelo pomembna v Evropi pa tudi v svetovnem merilu, z VIP-klubom pa Planica dobiva novo razsežnost. Planica je tako postala stičišče oziroma kraj, kamor pridejo vsi, pravi Trbovc.

Onstran meje pomembnost stane še precej več

V nekaterih tujih športnih središčih je vstop v podobne ekskluzivne klube omogočen le sponzorjem, razlaga Trbovc, in nekatera podjetja se prav zato odločajo za sponzoriranje. S tem dobijo priložnost, da se srečajo z vplivnimi obiskovalci tekmovanj, in si od tega obetajo tudi poslovne koristi. Kot pravi Finžgar, vsak organizator tekmovanj sam sestavi ponudbo in jo prilagodi potrebam oziroma povpraševanju.

Podobni klubi so stalnica v Kitzbühlu v Avstriji, kjer vstopnica v ekskluzivni klub stane 2500 evrov, v Kulmu v Avstriji je bilo treba lani za VIP plačati tisočaka in pol, veliko zanimanja za takšno ponudbo je bilo na letošnjem tekmovanju v Zagrebu, kjer so prodali nekaj sto VIP-vstopnic. Koliko gostov si bo tekmo ogledalo iz najprestižnejšega VIP-kluba v Planici, Finžgar noče ugibati, Trbovc pa meni, da bi jih lahko bilo nekaj deset.

Na vprašanje, ali lahko Kranjska Gora, kjer ne premorejo nobenega petzvezdičnega hotela, poskrbi tudi za preostalo ekskluzivno ponudbo ter zahtevnejše in premožnejše goste v kraju zadrži vse dni planiških tekmovanj, Veber odgovarja, da so takšnemu povpraševanju namenjeni predsedniški apartmaji in superior namestitve v štirizvezdičnih hotelih, predvsem hotelu Kompas in hotelu Ramada resort, kjer lahko ponudijo višjo raven storitev in imajo zato tudi višje cene. Treba je vedeti, da v Planici potekajo tekmovanja svetovnega formata, z ekskluzivnimi VIP-aranžmaji pa se dvigata raven ponudbe in celotne prireditve, pravi Veber.

Moteči prevozi in vrste za šanki

Ni razloga, da v štirih dneh tekmovanj v Planici ne bi gostili 111.000 obiskovalcev, kolikor jih je bilo tudi lani, o poteku predprodaje pravi Primož Finžgar, ki pa konkretnih podatkov o številu prodanih vstopnic ne razkriva. Vstopnic nikakor še niso razprodali. V predprodaji je treba za stojišče odšteti 23 evrov (po 5. marcu bo cena 29 evrov), za sedež od 45 do 60 evrov (po 5. marcu od 55 do 75 evrov).

Finžgar še doda, da so lani naredili anketo, v kateri je sodelovalo tisoč obiskovalcev Planice, in po njegovem so bile ocene večinoma pozitivne. Največ pripomb je bilo zaradi organiziranja avtobusnih prevozov iz Planice po tekmah, zaradi česar za letos napovedujejo nekatere operativne izboljšave, anketiranci pa so se pritoževali tudi nad dolgimi vrstami za točilnimi pulti, ki jih bodo poskušali skrajšati tudi z možnostjo brezstičnega plačevanja z mobilnimi telefoni in plačilnimi karticami.